Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är ni medvetna om att menyn inte är i normalt skick?

Iaf. hos mig kan man bara klicka på "Poker", och få se en lista med pokersajter, men sen är det stopp. Du kan inte komma där ifrån till forumet i menyn. Sen så är första sidan med "Pokerartiklar" borta osv... alltså bara "Poker" syns. Warum?

Postad

Faktiskt likadant för mig med. Dock så om du försöker markera ordet "poker" så kan du scrolla fram de andra alternativen i menyn.

Kan ha att göra med att jag har stora fonts aktiverade (egenskaper för bildskärm, inställingar, avancerat, teckenstorlek 125%). Kan ha med detta att göra då det bara uppstår på jobbet där jag har dessa inställningar. Hemma fungerar det fint.

Postad
Faktiskt likadant för mig med. Dock så om du försöker markera ordet "poker" så kan du scrolla fram de andra alternativen i menyn.

Kan ha att göra med att jag har stora fonts aktiverade (egenskaper för bildskärm, inställingar, avancerat, teckenstorlek 125%). Kan ha med detta att göra då det bara uppstår på jobbet där jag har dessa inställningar. Hemma fungerar det fint.

Misstänker att det är som Jimmy Hoffa beksrev, Cyntax kan du testa det?

- QoS

Visst tusan är det så. Nu återstår att ta reda på vem f*n som mixtrat med datorn!

Mysterium löst.

Lås och släng tråden.

/C

Postad
Nu återstår att ta reda på vem f*n som mixtrat med datorn!

Jag vet en som jag saftigt hade misstänkt. En gång lyckades Smilla trycka på något kortkommando så att verktygsfältet i firefox (fältet där man skriver i en webadress, uppdatera/tillbaka/hem etc) försvann, och det tog ett bra tag innan jag lyckades lista ut vad som var fel... :)

Postad
Nu återstår att ta reda på vem f*n som mixtrat med datorn!

Jag vet en som jag saftigt hade misstänkt. En gång lyckades Smilla trycka på något kortkommando så att verktygsfältet i firefox (fältet där man skriver i en webadress, uppdatera/tillbaka/hem etc) försvann, och det tog ett bra tag innan jag lyckades lista ut vad som var fel... :)

Kan det vara den lilla rackarungen :-o Näää, inte min lilla inte. Hittade inga kladdiga spår runt datorn heller.