dlinder Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 nooooooooooooooooooooooooooooooo länk till google.com edit: en till: http://www.mulligt.se/model.php?ID=23209 Hm. Nu när jag såg hur bokstäverna var skrivna där fick jag en fundering ang ditt nick. Heter du "helt ok" alltså? Jag har alltid läst det som "hel-tok" Låter som ett dåligt skämt såhär i efterhand, men det är helt sant. Citera
FlexWheeler Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 haha fan så kul tråd.. http://foorumi.pokeritieto.fi/aihe-3028-slouvasinko-oikein.html Någon som kan finska? Råka dra ut han på river här haha. Rubriken: Slowspelade jag rätt? På floppen tänkte jag slowspela eftersom potten var "säker" Var det rätt spelat? Måste översätta första svaret med: Du borde ha pushat på turn eftersom liraren definitivt verkade vara villig att betala. Ok, tack för översättningen Citera
sunray Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Synd att man inte fattar Holländska http://www.pokerinfo.nl/forum/viewtopic.php?forum=13&showtopic=44235 Citera
dlinder Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Synd att man inte fattar Holländska http://www.pokerinfo.nl/forum/viewtopic.php?forum=13&showtopic=44235 Oj tjena, den spelade du inte vackert må jag säga. Citera
fredyr Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Hm. Nu när jag såg hur bokstäverna var skrivna där fick jag en fundering ang ditt nick. Heter du "helt ok" alltså? Jag har alltid läst det som "hel-tok" Låter som ett dåligt skämt såhär i efterhand, men det är helt sant. Haha, oops, du är inte ensam om det... Citera
heltok Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Hm. Nu när jag såg hur bokstäverna var skrivna där fick jag en fundering ang ditt nick. Heter du "helt ok" alltså? Jag har alltid läst det som "hel-tok" Låter som ett dåligt skämt såhär i efterhand, men det är helt sant. Haha, oops, du är inte ensam om det... uttala/särskriv det som ni vill. beror lite på sammanhanget Citera
Skadast Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Verkar vara många här som hakar på ix.nu iaf Citera
wingman Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Hm. Nu när jag såg hur bokstäverna var skrivna där fick jag en fundering ang ditt nick. Heter du "helt ok" alltså? Jag har alltid läst det som "hel-tok" Låter som ett dåligt skämt såhär i efterhand, men det är helt sant. Haha, oops, du är inte ensam om det... Trodde samma hehe har aldrig ens reflekterat över att det kunde vara helt-ok Citera
Skumdum Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 länk stabilt! min jämnhet tar mig högt upp i toppen. Citera
bossbaver Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 länk stabilt! min jämnhet tar mig högt upp i toppen. nick? Citera
Mogge13 Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 länk stabilt! min jämnhet tar mig högt upp i toppen. nick? "fluuk" ( skumdums nick alltså ) Citera
KristianGib Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Mitt nick 'Donald Dick' är bevisligen ett datavirus. Jag trodde mitt nick skulle föknippas med helt andra saker... Citera
Klyka Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Jag är tydligen erotiknovellförfattare: http://www.erotiknoveller.com/cgi-bin/novelltrekant/display.cgi?id=98&sort=author Citera
mgps Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Hm. Nu när jag såg hur bokstäverna var skrivna där fick jag en fundering ang ditt nick. Heter du "helt ok" alltså? Jag har alltid läst det som "hel-tok" Låter som ett dåligt skämt såhär i efterhand, men det är helt sant. Haha, oops, du är inte ensam om det... uttala/särskriv det som ni vill. beror lite på sammanhanget lol har också trott det var hel-tok. Citera
joggystyle Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Hejsa Jeg fik kvallet i Silkeborg Pokerklub, så jeg spiller d.30/9 i København. @ sorteslyngel: så du er altså Bagmanden... Vi har vist mødtes et par gange ved bordene på Unibet på det sidste Mener bl.a. at kunne huske, at det var dig dig gjorde mig til lowstack med dine 99 mod min AQ forleden i 1500 Guarantee finalen, så joggystyle (fordømte heldige svensker, der desværre også spiller godt) kunne tage mig ud med et af sine klonk's... Ses derinde Så min klonk är till och med känd i danmark =) Citera
Champion Postad 20 September , 2006 Författare Rapport Postad 20 September , 2006 Did you mean: hilton OT: prova att söka på lådspärr på googles bildsökning. Vad tror google att du är ute efter? Klockren Citera
Vitae Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Jag fick en massa turneringsresultat, en handanalys på ett forum samt en ranking på "Online player of the year". Citera
Seraph Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Did you mean: hilton OT: prova att söka på lådspärr på googles bildsökning. Vad tror google att du är ute efter? Klockren Fattar inte... Jag får upp bilder på 4st marbodal lådspärrar. På amerikanska google. Citera
Champion Postad 20 September , 2006 Författare Rapport Postad 20 September , 2006 Did you mean: hilton OT: prova att söka på lådspärr på googles bildsökning. Vad tror google att du är ute efter? Klockren Fattar inte... Jag får upp bilder på 4st marbodal lådspärrar. På amerikanska google. Men vilka lådspärrar sen.. Skämt och sido, leta efter ordet våldsporr upp till vänster. Citera
martenmania Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 martenmania folds, martenmania folds, martenmania folds.... Citera
Seraph Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Did you mean: hilton OT: prova att söka på lådspärr på googles bildsökning. Vad tror google att du är ute efter? Klockren Fattar inte... Jag får upp bilder på 4st marbodal lådspärrar. På amerikanska google. Men vilka lådspärrar sen.. Skämt och sido, leta efter ordet våldsporr upp till vänster. Jag förstår mig på google... Men den föreslog inte att jag skulle få titta på våldsporr. Jag får bara tråkigt marbodalskit. buhuuu. [/OT] Citera
smidig Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 inte helt lyckat att söka på smidig Citera
The Grand Bark Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Hittar mest en massa pf-trådar och nån som har snott mitt nick på familjeliv.se. För något år sedan kom man till nåns kattsida där en av katterna hette Nusseman. En av bilderna på katten hade undertexten: "Nusseman ligger och sover i en ICA-kasse" Jag är hund, en golden retriever. Det lustiga är att jag haft en sån. Citera
wizzo Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Hittar mest en massa pf-trådar och nån som har snott mitt nick på familjeliv.se. För något år sedan kom man till nåns kattsida där en av katterna hette Nusseman. En av bilderna på katten hade undertexten: "Nusseman ligger och sover i en ICA-kasse" Jag är hund, en golden retriever. Det lustiga är att jag haft en sån. Katt och hund...det låter trevligt! Själv är jag tydligen en j*vla massa saker...tex onlinebutik för kläder, japansk leksak, disktrasa och verb för att röka på. Men det kanske värsta hittade jag i denna "urban dictionary" "replacement word for pissin'" Ex "Yo I gots to wizzo" http://www.urbandictionary.com/define.php?term=wizzo Citera
Recommended Posts