gdaily Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 For ovrigt kan man finna Skaneland pa FN:s lista over ockuperade omraden da ni dumma svenskar fortfarande inte annekterat oss! Källa tack Citera
tamtaram Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Jag har fått påtalat en miljon gånger att FBK har världens tuffaste forum. Beat that Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 For ovrigt kan man finna Skaneland pa FN:s lista over ockuperade omraden da ni dumma svenskar fortfarande inte annekterat oss! Källa tack http://www.un.org - pallar inte leta sjalv. Personlig referens: Hogstadielararen 1993. Citera
cheunce Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 For ovrigt kan man finna Skaneland pa FN:s lista over ockuperade omraden da ni dumma svenskar fortfarande inte annekterat oss! Källa tack Räcker denna källa? Citera
Hjort Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Kande att jag ville fylla Hjorts skor nar han forsvann aven om jag inte ar riktigt lika slipad. Eh, jag är född i Karlstad... Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Kande att jag ville fylla Hjorts skor nar han forsvann aven om jag inte ar riktigt lika slipad. Eh, jag är född i Karlstad... Ok, da tar jag tillbaka och havdar att jag ar mer slipad... Citera
Albert Postad 19 September , 2006 Författare Rapport Postad 19 September , 2006 Eh, jag är född i Karlstad... Är också född där så nu kan vi alla enas om att Karlstad kan få existera. Iofs förstår jag inte hur det kunde handla om Karlstads existensberättigande och inte Värmlands. Skulle precis som danskarna nere i Sverige vilja bryta mig loss från Sverige och hellre bli en del av Norge. Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Skulle precis som danskarna nere i Sverige vilja bryta mig loss från Sverige och hellre bli en del av Norge. Aha, dar kom det. Vi har en dansk historia och har utsatts for krigsforbrytelser fran svensk sida under arhundraden. Ni varmlanningar ar helt enkelt avundsjuka eftersom ni inte kan havda samma martyrskap! Citera
Albert Postad 19 September , 2006 Författare Rapport Postad 19 September , 2006 Touché! Jag ger mig. Vad kan jag tänkas komma med i debatten nu? Är som att debatera med en jude och säga att dennes rätt till Israel är obefintlig så givetvis har ni all rätt att återgå till ert modersland, Danmark. (Ni andra, ser ni hur fint jag fintade bort dom från Sverige?) Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Touché! Jag ger mig. Vad kan jag tänkas komma med i debatten nu? Är som att debatera med en jude och säga att dennes rätt till Israel är obefintlig så givetvis har ni all rätt att återgå till ert modersland, Danmark. (Ni andra, ser ni hur fint jag fintade bort dom från Sverige?) Nja... Att ater inforlivas med Danmark ser jag som ett andrahandsalternativ. Sjalvstandighet ar battre! Fast iofs... Medmanniskan i mig sager mig att vi kanske borde tillhora Sverige ett tag till... Atminstone tills ni klarar av att sta pa egna ben... Citera
johansen Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 For ovrigt kan man finna Skaneland pa FN:s lista over ockuperade omraden da ni dumma svenskar fortfarande inte annekterat oss! Tja, vem är korkad nog att bjuda in en sensations journalist till sin pokerklubb? Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 For ovrigt kan man finna Skaneland pa FN:s lista over ockuperade omraden da ni dumma svenskar fortfarande inte annekterat oss! Tja, vem är korkad nog att bjuda in en sensations journalist till sin pokerklubb? Haha, du var mig en bitter javel! Verkar nastan vara ngt personligt... Citera
johansen Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Nej nej, vet knappt vem du är. Men när du utnämde dig til forumets besserwisser var jag tvungen att börja hacka lite Inget personligt. Citera
Jennez Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Nej nej, vet knappt vem du är. Men när du utnämde dig til forumets besserwisser var jag tvungen att börja hacka lite Inget personligt. Ok, carry on please.... Citera
bossbaver Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 ...kärlek börjar alltid med bråk... folks, we got the first PF-Match... Citera
Albert Postad 22 September , 2006 Författare Rapport Postad 22 September , 2006 folks, we got the first PF-Match... Den första?! Snarare den tjugoåttonde. Citera
Knapp_0 Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 En person som hela tiden tjatar om hur "go och glad" han är kommer nästan alltid från Karlstad eller Göteborg. Det är så jävla charmigt. Citera
Albert Postad 22 September , 2006 Författare Rapport Postad 22 September , 2006 En person som hela tiden tjatar om hur "go och glad" han är kommer nästan alltid från Karlstad eller Göteborg. Det är så jävla charmigt. Hahaha Det där är iofs jävligt sant. Den där klämcheckheten kan ta kål på vem som helst. Citera
Jennez Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Tja, jag tar en HU mot vem som helst som hittills har skrivit i denna traden. Den som vinner far forutom pengarna aven utropa sitt landskap till det basta landskapet i Sverige, varlden och universum! Edit: Utom Hjort, gdaily (som jag iofs whippar men han klonkar for hart) och Staahla. Citera
gdaily Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Edit: Utom Hjort, gdaily (som jag iofs whippar men han klonkar for hart) och Staahla. Men va fan, det bästa hade väl varit om vi hade mötts, då blir det ju Skåne som blir landskapet med stort L oavsett. Däremot kan vi bråka om det är västkust eller östkust som gäller... Citera
Jennez Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Men va fan, det bästa hade väl varit om vi hade mötts, då blir det ju Skåne som blir landskapet med stort L oavsett. WTF?? Ar du Skaning?!?!?! Citera
gdaily Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Om jag inte missminner mig så misshandlade jag och Myssions storebror Myssion när vi var små och han var ännu mindre. Myssion babblar i alla fall något om gummistövlar, brottning och vita funkishus internt. EDIT: edit Citera
Jennez Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Herrejavlar... det gor ont i min hjarna... Fast iofs... varfor skulle en man med sa fruktansvarda klonkskills inte vara Skanepag liksom? Citera
Recommended Posts