Gå till innehåll

Karlstads eventuella existensberättigande

Recommended Posts

Postad

Eh, jag är född i Karlstad...

Är också född där så nu kan vi alla enas om att Karlstad kan få existera. Iofs förstår jag inte hur det kunde handla om Karlstads existensberättigande och inte Värmlands.

Skulle precis som danskarna nere i Sverige vilja bryta mig loss från Sverige och hellre bli en del av Norge. 8-)

Postad

Skulle precis som danskarna nere i Sverige vilja bryta mig loss från Sverige och hellre bli en del av Norge. 8-)

Aha, dar kom det. Vi har en dansk historia och har utsatts for krigsforbrytelser fran svensk sida under arhundraden. Ni varmlanningar ar helt enkelt avundsjuka eftersom ni inte kan havda samma martyrskap! 8-)

Postad

Touché! Jag ger mig. Vad kan jag tänkas komma med i debatten nu? Är som att debatera med en jude och säga att dennes rätt till Israel är obefintlig så givetvis har ni all rätt att återgå till ert modersland, Danmark.

(Ni andra, ser ni hur fint jag fintade bort dom från Sverige?) ;)

Postad
Touché! Jag ger mig. Vad kan jag tänkas komma med i debatten nu? Är som att debatera med en jude och säga att dennes rätt till Israel är obefintlig så givetvis har ni all rätt att återgå till ert modersland, Danmark.

(Ni andra, ser ni hur fint jag fintade bort dom från Sverige?) ;)

Nja... Att ater inforlivas med Danmark ser jag som ett andrahandsalternativ. Sjalvstandighet ar battre! :D

Fast iofs... Medmanniskan i mig sager mig att vi kanske borde tillhora Sverige ett tag till... Atminstone tills ni klarar av att sta pa egna ben... ;)

Postad

For ovrigt kan man finna Skaneland pa FN:s lista over ockuperade omraden da ni dumma svenskar fortfarande inte annekterat oss! :lol:

Tja, vem är korkad nog att bjuda in en sensations journalist till sin pokerklubb?

Haha, du var mig en bitter javel! :D Verkar nastan vara ngt personligt...

Postad
En person som hela tiden tjatar om hur "go och glad" han är kommer nästan alltid från Karlstad eller Göteborg. Det är så jävla charmigt. :twisted:

Hahaha :lol: Det där är iofs jävligt sant. Den där klämcheckheten kan ta kål på vem som helst.

Postad

Tja, jag tar en HU mot vem som helst som hittills har skrivit i denna traden. Den som vinner far forutom pengarna aven utropa sitt landskap till det basta landskapet i Sverige, varlden och universum!

Edit: Utom Hjort, gdaily (som jag iofs whippar men han klonkar for hart) och Staahla.

Postad
Edit: Utom Hjort, gdaily (som jag iofs whippar men han klonkar for hart) och Staahla.

Men va fan, det bästa hade väl varit om vi hade mötts, då blir det ju Skåne som blir landskapet med stort L oavsett.

Däremot kan vi bråka om det är västkust eller östkust som gäller...

Postad

Om jag inte missminner mig så misshandlade jag och Myssions storebror Myssion när vi var små och han var ännu mindre. Myssion babblar i alla fall något om gummistövlar, brottning och vita funkishus internt.

EDIT: edit