King_ingo Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Lite kort bara... frågorna på slutet. Bakgrundsfakta: NLHE SnG prima 5+0.5$ Bordsstämning Ganska löst. två coinflipp allins t.ex. vad jag har märkt en tänkare. Spelet Jag sitter med 9 T Blinds 15/30 OpeningBetRound utg+1 call ca:(1500) MP1-3 call ca: (1000) CO Call (jag) ca: (800) SB call ca:(1500) BB check ca:(2000) Flop Dealing Flop: [3 T 7 ] (Pot = ~t200$ ) Utg+1 check MP1 check Mp2 check MP 3 mini betar <-- minns inte hur mycke Jag betar pot. samtliga lägger sig Gjorde jag rätt eller fel? Jag tog hans minibet som en svaghet. men det kunde lika gärna ha varit ett tvåpar han betade. Skulle jag ha lagt mig? Preflopp, var det bra spel från min sida? Skulle jag har lagt ner handen. jag var nog bland dom som hade minst pengar kvar. Hur skulle jag ha gjort? * RP - QoS * Citera
Hjort Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Eftersom du inte nämner hur stora mörkarna är eller hur djupa stackarna är så har jag ingen aning om hur jag ska besvara din fråga. Citera
King_ingo Postad 17 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2005 Har angett stackar o mörkrar nu. ursäkta! Citera
Recommended Posts