Torsus Postad 16 September , 2006 Rapport Postad 16 September , 2006 Ultimate blackjack tour är nu i gång på fullt allvar och bet21.com har denna helg en massa frirullar där förstapriset är en resa för två till Las Vegas där de riktigt stora pengarna finns...I priset inkluderas förutom turneringsstart flyg, hotell och 1000 dollar att leva för... Citera
Cyntax Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Ultimate blackjack tour är nu i gång på fullt allvar ochbet21.com har denna helg en massa frirullar där förstapriset är en resa för två till Las Vegas där de riktigt stora pengarna finns...I priset inkluderas förutom turneringsstart flyg, hotell och 1000 dollar att leva för... Jag spelade en frirulle, men det gick inget vidare. Klarade mig kvar till vi var tre kvar. Sen låg jag för långt ifrån och blev utkickad.Dealern hade otroligt tur vid vårt bord. Han blev aldrig tjock. Bara 19-21 hela tiden och essen haglade in för h*n. Men det var helt klart en kul grej! Tack för tipset. Citera
Recommended Posts