Mr.Tony Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Ladbrokes Nl100 motsvarar seriös playmoney Nl200 motsvarar normal NL20 Nl400 motsvarar normal Nl50 Nyligen börjat spela där, och man blir så mätt av fisk så man får avsmak! Man borde kanske kolla in ladbrokes igen alltså. Bara bananplockningen ja får kolla upp först. ngt tips ? =) Citera
Björn85 Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Ladbrokes Nl100 motsvarar seriös playmoney Nl200 motsvarar normal NL20 Nl400 motsvarar normal Nl50 Nyligen börjat spela där, och man blir så mätt av fisk så man får avsmak! Man borde kanske kolla in ladbrokes igen alltså. Bara bananplockningen ja får kolla upp först. ngt tips ? =) Anledningen till att det är så fiskigt är just av orsaken att det inte finns någon bananplockning Dock erbjuder siten själv en form av rb som ger tillbaka 20-30% Citera
frekje Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Svenska spel, 5/10 och lägre är bjud. 10/20 har något bättre spelare 25/50 har bra spelare 50/100 har också bra spelare. Fisken simmar grunda vatten. Citera
SunTzu Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Spelar du mot bra spelare kommer du antagligen inte bli "klonkad" särskilt ofta, för dom drar inte 2 outare för halva stacken. Det gör dom på SvS. Man får räkna med fler bad beats på SvS, men också satans mycket mer pengar Citera
Adam West Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Svenska Spel, Ladbrokes och Unibet står i en klass för sig... Everest lite lökigare... Party och Stars har kanske lite sämre spelare, men de är där iaf för att i huvudsak spela poker. Hitta en schysst odds-börs utan bananer och du hittar fiskarna. Citera
AAisking Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Jag tycker svenska spel har de sämsta spelarna på lägre nivåer, finns en del nissar som sitter och talar om hur man ska spela, hur kass man är när man trappar dem etc. Satte en flush q hög på sh bord, bjöd in en nisse i handen med lite veka mjölkbets, satte honom all in efter river, klart han synade, sen började han gapa i chatten hur kass jag var som inte visat styrka på hela handen, hehe det var meningen ju, men det sa jag inte till honom men han var helt galen i fem minuter, lol. Men som andra nämnt tidigare på de dåliga dagarna, när man lyckas bli utdragen gån efter annan känns det inte så kul men man vet att det kommer bättre dagar, finns dock en del fina lirare som kan spelet även på de låga nivåerna så alla är inte kassa. 2,5-5 är lättkrossat en bra dag. Prima stinker av ruttnande wt-fiskar. Citera
Partyjack Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 2,5-5 är lättkrossat en bra dag. 5/10 är lättkrossat vilken normal dag som helst på SS. Har fått för mig att efter att gått upp i nivå borde jag till slut stöta på några bra tightaggressiva spelare!? Visst där sitter någon med dubbelt inköp, han lär ju va bra.. framstår som tight en timme eller två. Och rätt vad det är så dubblar han mig genom att syna ner hela inköpet med ATo helt oträffat. Det finns helt enkelt en sjujävla massa fisk, har fortfarande svårt att förstå hur de hittar tillbaka till pokeravdelningen gång efter gång när de uppenbarligen bränner pengar på löpande band!? Citera
DrRoland Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Det går inte att jämföra ss med särskilt många andra sajter heller eftersom raken är så extremt mycket lägre där. En normal session inne på partys NL50 så åker ju lätt 500 spänn enbart i rake. Klart att det blir lättare när man inte behöver dubbla 1-2ggr/session enbart för att gå jämnt upp. Citera
richardd Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Japp SvS medför brutal varians, men den är fin när det går bra Drog in ca 12k på 2.5/5 på ca 10-12 timmars spel nu i veckan. Det finaste är ju helt klart den låga raken + att man kan köpa in för 200bb. Citera
Anderssson Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Svenska spel är den enda pokersajt jag har backat på ... och jag har spelat på ett trettiotal. vad gör jag för fel Citera
Spelgalen Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Prima är sjukt lätt att slå. Iaf upp till NL 400. Går ju inte att backa på det nätverket över en längre period. Kominationen jättemkt bananer och fullt med fisk slår det mesta . Citera
synare Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 jättemkt bananer... hehe.. måste helt ha missat detta.. men vad är egentligen bananer? har fattat det som bonus, men det kan det väl inte vara i så fall? Citera
DaPine87 Postad 18 September , 2006 Författare Rapport Postad 18 September , 2006 jättemkt bananer... hehe.. måste helt ha missat detta.. men vad är egentligen bananer? har fattat det som bonus, men det kan det väl inte vara i så fall? bananer är EGENTLIGEN frukt, men på detta forumet är det nått helt annat EDIT: Du kommer inte få nått vettigt svar på vad bananer är eftersom man inte får snacka om det på forumet.. Citera
synare Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 jättemkt bananer... hehe.. måste helt ha missat detta.. men vad är egentligen bananer? har fattat det som bonus, men det kan det väl inte vara i så fall? bananer är EGENTLIGEN frukt, men på detta forumet är det nått helt annat EDIT: Du kommer inte få nått vettigt svar på vad bananer är eftersom man inte får snacka om det på forumet.. Inga problem, tack ändå. Citera
Looseweak Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 bananer betyder rakeback. Citera
pwned Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 fiskigaste borden måste ju pacific ha?alldrig spelat på SS dock. Citera
synare Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 fiskigaste borden måste ju pacific ha?alldrig spelat på SS dock. Då har du missat något! På SS tycker till och med en fisk som jag att det finns gott om fisk! Håller nog samma (låga) klass som pacific.. minst! Citera
Recommended Posts