Gå till innehåll

Allt om Cryptologic-nätverket!

ades_va

Recommended Posts

• Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1 dollar har jag för mig.

1 cent om man kör tricket.

Har aldrig lyckats med tricket. Säg att man ska ta ut $1000.50. Kör man tricket ska man alltså skriva in $1000.49? Eller vad?

Nej, du tar ut $1000.01. E-cash avrundar uppåt och ger dig $1001 medan $1001.01 dras från ditt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herrklamm, TANDEMCYKELN, Herrklamm, Potz, vänner,

jag talar om konstnaden att föra över till sitt svenska bankkonto. Om jag från WillHill drar ex. 900:- SEK får jag bara 840:- men om jag då tar 900.01 så får jag allt? Bläh, hänger inte riktigt med :(

Mitt svar var för användande av Neteller till de Cryptosidor som använder E-cash. WillHill gör inte det och uttag till Neteller är avgiftsfria där. När det gäller uttag till bankkonto vet jag tyvärr inte.

Hittade det här på WHs hemsida:

How much will a Bank Wire Withdrawal cost?

All Bank Wire Transfers will be subject to a charge of £5 + the relevant agents fee.

Agent fee:

Sweden £4.50

Länk till kommentar

Tack Potz!

Tar alltid mina uttag direkt till mitt VISA kort på WillHill, det är avgiftsfritt. Jag har alldrig fått någon avgift för det. Någan sa att det kostar 30-60 SEK? för yttag till vad?

När jag spelade på Willhill tog jag alltid "bank transfer". Då fick jag alltid hem ett kvitto på beloppet. Där stod då samtidigt att de tagit ut en fee som subtraherats från det ursprungliga beloppet. Konstigt att det varit avgtiftsfritt för dig med tanke på:

All Bank Wire Transfers will be subject to a charge of £5 + the relevant agents fee.

Agent fee:

Sweden £4.50

Länk till kommentar

Hittade det.

Debit Cards : Switch | Solo | Visa Electron | Visa Delta | Laser

Min. withdrawal £1 (or equivalent in other currencies)

Max. withdrawal £10,000 per day (or equivalent in other currencies)

Surcharges No surcharges

Timescale 1 - 2 working days (average)

Extra Info. 72hr suspension after 1st deposit to allow a security check

Ingen avgift för uttag till debit card eller kreditkort. Bank Wire kostar däremot pengar...

Länk till kommentar

Ibland när man ska kolla gamla HHs kommer dem inte upp i loggen. Är det min dator som strular, eller något många har probs med? Isf hur kan man kolla upp dem?

Det har jag aldrig haft problem med. Kommer de upp om du använder Cryptocounter?

Vän, det som händer är..ingenting..Om man trycker på "log viewer" och skriver in "hand id", för att sedan trycka, händer inget.

Länk till kommentar

Jag har lirat på Interpoker och har alltså redan ett E-cash konto. Nu signa jag upp hos CaribbeanSun och dem använder också E-Cash. Måste jag nu få ett till E-Cash konto eller kommer jag kunna använda det E-Cash lösenord jag har på Interpoker?

Du får ett nytt e-cash konto och ett nytt pin-nummer med posten.

Länk till kommentar

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bara jag som har extremt dåligt drag på Cryptan? Varken idag eller igår natt hade jag nån att spela mot på FL 5/10 SH. Det brukar ju vara hyffsat med folk på helgerna och speciellt kvällar. Är det nått skin som ligger nere kanske? Jag lirar på PokerPlex och har just nu noll spelare på 5/10, är det bara jag?

Länk till kommentar

• 2 weeks later...