Herrklamm Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 1 dollar har jag för mig. 1 cent om man kör tricket. Har aldrig lyckats med tricket. Säg att man ska ta ut $1000.50. Kör man tricket ska man alltså skriva in $1000.49? Eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 1 dollar har jag för mig. 1 cent om man kör tricket. Har aldrig lyckats med tricket. Säg att man ska ta ut $1000.50. Kör man tricket ska man alltså skriva in $1000.49? Eller vad? Nej, du tar ut $1000.01. E-cash avrundar uppåt och ger dig $1001 medan $1001.01 dras från ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Herrklamm, TANDEMCYKELN, Herrklamm, Potz, vänner, jag talar om konstnaden att föra över till sitt svenska bankkonto. Om jag från WillHill drar ex. 900:- SEK får jag bara 840:- men om jag då tar 900.01 så får jag allt? Bläh, hänger inte riktigt med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Herrklamm, TANDEMCYKELN, Herrklamm, Potz, vänner, jag talar om konstnaden att föra över till sitt svenska bankkonto. Om jag från WillHill drar ex. 900:- SEK får jag bara 840:- men om jag då tar 900.01 så får jag allt? Bläh, hänger inte riktigt med Mitt svar var för användande av Neteller till de Cryptosidor som använder E-cash. WillHill gör inte det och uttag till Neteller är avgiftsfria där. När det gäller uttag till bankkonto vet jag tyvärr inte. Hittade det här på WHs hemsida: How much will a Bank Wire Withdrawal cost? All Bank Wire Transfers will be subject to a charge of £5 + the relevant agents fee. Agent fee: Sweden £4.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Tar alltid mina uttag direkt till mitt VISA kort på WillHill, det är avgiftsfritt. Jag har alldrig fått någon avgift för det. Någan sa att det kostar 30-60 SEK? för yttag till vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Tack Potz! Tar alltid mina uttag direkt till mitt VISA kort på WillHill, det är avgiftsfritt. Jag har alldrig fått någon avgift för det. Någan sa att det kostar 30-60 SEK? för yttag till vad? När jag spelade på Willhill tog jag alltid "bank transfer". Då fick jag alltid hem ett kvitto på beloppet. Där stod då samtidigt att de tagit ut en fee som subtraherats från det ursprungliga beloppet. Konstigt att det varit avgtiftsfritt för dig med tanke på: All Bank Wire Transfers will be subject to a charge of £5 + the relevant agents fee. Agent fee: Sweden £4.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Tog ut senast i fredags och fick in pengarna igår. Ingen avgift dragen för det. Men det är alltså VISA bankkort, inte kreditkort. Vet ej om det spelar roll. Har tagit ut från WillHill i ett par år nu, och alldrig betalat någon avgift... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Hittade det. Debit Cards : Switch | Solo | Visa Electron | Visa Delta | Laser Min. withdrawal £1 (or equivalent in other currencies) Max. withdrawal £10,000 per day (or equivalent in other currencies) Surcharges No surcharges Timescale 1 - 2 working days (average) Extra Info. 72hr suspension after 1st deposit to allow a security check Ingen avgift för uttag till debit card eller kreditkort. Bank Wire kostar däremot pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Så var det löst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Ibland när man ska kolla gamla HHs kommer dem inte upp i loggen. Är det min dator som strular, eller något många har probs med? Isf hur kan man kolla upp dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Ibland när man ska kolla gamla HHs kommer dem inte upp i loggen. Är det min dator som strular, eller något många har probs med? Isf hur kan man kolla upp dem? Det har jag aldrig haft problem med. Kommer de upp om du använder Cryptocounter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Ibland när man ska kolla gamla HHs kommer dem inte upp i loggen. Är det min dator som strular, eller något många har probs med? Isf hur kan man kolla upp dem? Det har jag aldrig haft problem med. Kommer de upp om du använder Cryptocounter? Vän, det som händer är..ingenting..Om man trycker på "log viewer" och skriver in "hand id", för att sedan trycka, händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 ingen som vet, ingen som vet. Det är riktigt irriterande när man har sparat #id men inte kan kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 kan du inte kolla direkt i log-katalogen om du vet vilket nummer handen har? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 På heads up borden cappas inte raken på 1$. Hur risigt är det på en skala? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2005 kan du inte kolla direkt i log-katalogen om du vet vilket nummer handen har? Det kan vara något. Var hittar jag denna log-katalog? edit: hehe natuligtvis gnuffe... :dubbelroll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnuffe Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2005 kan du inte kolla direkt i log-katalogen om du vet vilket nummer handen har? Det kan vara något. Var hittar jag denna log-katalog? Underkatalog till där du installerat klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VicDamone Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2005 Vad kan man göra med de så kallade poker pointsen? Vet att det finns turneringar man kan köpa sig in med PP, men finns det fler förmåner? Jag spelar på Interpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2005 Vad kan man göra med de så kallade poker pointsen? Vet att det finns turneringar man kan köpa sig in med PP, men finns det fler förmåner? Jag spelar på Interpoker Nope, PP kan man endast använda till turneringar tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Jag har lirat på Interpoker och har alltså redan ett E-cash konto. Nu signa jag upp hos CaribbeanSun och dem använder också E-Cash. Måste jag nu få ett till E-Cash konto eller kommer jag kunna använda det E-Cash lösenord jag har på Interpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Jag har lirat på Interpoker och har alltså redan ett E-cash konto. Nu signa jag upp hos CaribbeanSun och dem använder också E-Cash. Måste jag nu få ett till E-Cash konto eller kommer jag kunna använda det E-Cash lösenord jag har på Interpoker? Du får ett nytt e-cash konto och ett nytt pin-nummer med posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Fick precis in en Royal Straight Flush, men ingen bonus. Antar att denna inte finns längre, eller? mvh busen edit: den är borta sedan en månad tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Nån som vet vilka sidor inom Crypto som är reggade inom EU? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herrklamm Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 Bara jag som har extremt dåligt drag på Cryptan? Varken idag eller igår natt hade jag nån att spela mot på FL 5/10 SH. Det brukar ju vara hyffsat med folk på helgerna och speciellt kvällar. Är det nått skin som ligger nere kanske? Jag lirar på PokerPlex och har just nu noll spelare på 5/10, är det bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ennio Postad 3 December , 2005 Rapport Share Postad 3 December , 2005 Hej! Jag undrar om man kan ta ut pengar gratis från Interpoker till bank eller kort? Om det går, kan man göra det även om man har satt in pengar med neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts