busen Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 William hill är väll också crypto? Ja. Btw har jag aldrig haft connection-probs med Crypto heller. Citera
Espen Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Nästan alla crypto sidorna har ju reload bonus varje månad. Nån som utnyttjar detta och lirar på alla sidorna? Tänkte om dem kunde bli sura om man hade typ 5 konton inom crypto nätverket som man utnyttja med reload bonusar varje månad? Citera
busen Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Nästan alla crypto sidorna har ju reload bonus varje månad. Nån som utnyttjar detta och lirar på alla sidorna? Tänkte om dem kunde bli sura om man hade typ 5 konton inom crypto nätverket som man utnyttja med reload bonusar varje månad? Sura kanske. Men dem lär inte kunna göra något åt det. Inte så att det är förbjudet. Jag har säkert 10 konton inom b2b nätverket t.ex. Citera
Espen Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Nån som vet om Betfair lämnat Crypto nätverket än? Tycker det blivit lite tigthar den senaste tiden, vet inte om jag inbillar mig? Citera
Lantash Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Nån som vet om Betfair lämnat Crypto nätverket än? Tycker det blivit lite tigthar den senaste tiden, vet inte om jag inbillar mig? Inte ännu, det senaste var att dom överväger att lämna, men inget är klart ännu. Det är tightare nu men det kan ju bero på att dom har ändrat kraven för att få Poker Points. Citera
busen Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Nån som vet om Betfair lämnat Crypto nätverket än? Tycker det blivit lite tigthar den senaste tiden, vet inte om jag inbillar mig? Har betfair en stor del av spelarna så att det blir en markant skillnad i antalet spelare om de lämnar nätverket? Citera
Plox Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Vilken är den "ledande sidan" i Cryptonätverket? Citera
busen Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Vilken är den "ledande sidan" i Cryptonätverket? Vågar man chansa på WillHill? Citera
Espen Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Jag har € som valuta på mitt Neteller, så spelar helst på sidor där man kan välja € som valuta. Vilka sidor inom crypto nätverket kan man välja € som valuta på kontot? Citera
busen Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Dealer: #1011339294, mikkelmor wins Royal Flush bonus at table Manhattan with prize of $500 måste det vara showdown för att få denna? Citera
x31xx Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Dealer: #1011339294, mikkelmor wins Royal Flush bonus at table Manhattan with prize of $500 måste det vara showdown för att få denna? Nix, men du måste visa korten. Citera
Cyklop Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 kl 18.00 börjar en CPC_TIME MTT med 50k added i form av fem live tourney paket vilket ger ca 300% TBP. Det är alltså hela 25 min kvar till start så ni behöver inte stressa. Citera
Bapp Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Efter senaste uppdateringen av mjukvaran har jag problemet att så fort jag spelar 5+ bord börjar mjukvaran strula. Detta manifesterar sig främst i att lobbyn slutar uppdatera huvudfönstret och alla öppna fönsters toppdel (den där man minimerar, maximerar och stänger fönstret) också slutar uppdateras. Någon mer som känner igen detta? Citera
Vilanna Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Jag kan inte importera mina hand histories till Poker Tracker efter den senaste uppdateringen. Funkade hur bra som helst innan. Någon mer som har samma problem? Jag får felmeddelandet "Unable to get the game number(2)...996012943: HOLD'EM NL ($2/$5)" Citera
x31xx Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Jag kan inte importera mina hand histories till Poker Tracker efter den senaste uppdateringen. Funkade hur bra som helst innan. Någon mer som har samma problem? Jag får felmeddelandet "Unable to get the game number(2)...996012943: HOLD'EM NL ($2/$5)" http://www.pokertracker.com/patch.html Citera
-mange- Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Postad 8 Oktober , 2005 Igår splede jag lite på PokerPlex och sedan är jag ska kolla log filerna är de flesta helt tomma?! Jag testa även PokerTrackers auto-import i början men den fungerade inte så bra så ja stängde av PT. försökte importera en gång till igår kväll när ja slutat spela men den ville inte... "Success - The import was a success! - 60 file(s) read - 0 new hand(s) were imported." stog det varje gång typ.... Tror ni PT har något med de tomma log filerna at göra eller? Citera
Hector Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Postad 8 Oktober , 2005 Hur långt tar överföringen till Neteller från Carribean på et ungefär. Väntat i två dagar nu, brukar dem inte vara snabbare än så? Citera
Herrklamm Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Postad 8 Oktober , 2005 Hur långt tar överföringen till Neteller från Carribean på et ungefär. Väntat i två dagar nu, brukar dem inte vara snabbare än så? Sist tog det ca 3 dygn för mig, men som du säger brukar dem vara snabbare. Citera
busen Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Från WillHill kostade det 30 el. 60 SEK varje uttag. Hur mkt kostar det vid ett uttag med Carribean Sun Poker? /busen Citera
Herrklamm Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Från WillHill kostade det 30 el. 60 SEK varje uttag. Hur mkt kostar det vid ett uttag med Carribean Sun Poker? /busen 1 dollar har jag för mig. Citera
TANDEMCYKELN Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 1 dollar har jag för mig. 1 cent om man kör tricket. Citera
Lantash Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 1 dollar har jag för mig. 1 cent om man kör tricket. Snålheten når nya höjder. Citera
TANDEMCYKELN Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Snålheten når nya höjder. Haha. Man är väl inte mer än människa. Citera
Recommended Posts