Gå till innehåll

Allt om Cryptologic-nätverket!


ades_va

Recommended Posts

  • Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag funderar på huruvida det är värt att kämpa med bonusen på Crypto i Juni. Spelet (mest FL 1/2) är så förbaskat tight nu förtiden (ligger ofta på under 30% flop seen) samt att det alltid är någon eller några vid varje bord som kör timbonusen vilket leder till att de spelar toklångsamt.

Hur resonerar ni andra som kör på deras månadsbonusar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på huruvida det är värt att kämpa med bonusen på Crypto i Juni. Spelet (mest FL 1/2) är så förbaskat tight nu förtiden (ligger ofta på under 30% flop seen) samt att det alltid är någon eller några vid varje bord som kör timbonusen vilket leder till att de spelar toklångsamt.

Hur resonerar ni andra som kör på deras månadsbonusar?

 

Jag brukar spela där när jag inte har någon annan bonus att cleara. Som nu. Spelar 3 bord FL 1/2 6-max och då händer det lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på huruvida det är värt att kämpa med bonusen på Crypto i Juni. Spelet (mest FL 1/2) är så förbaskat tight nu förtiden (ligger ofta på under 30% flop seen) samt att det alltid är någon eller några vid varje bord som kör timbonusen vilket leder till att de spelar toklångsamt.

Hur resonerar ni andra som kör på deras månadsbonusar?

Allt över 25% duger i min mening gott så länge man i första hand spelar för att få bonuspengar. Även om du bara räknar med att precis gå +-0 (eller till och med lite back) på spelet när det är lite tightare är ju bonusen flera gånger större än vad man kan förvänta sig att vinna även vid bra bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer som har problem med krascher på Crypto?

Jag kan sällan spela mer än en timme innan jag får en Windows "blåskärm" och måste starta om burken...

Någon som har några tips på hur det kanske kan åtgärdas?

 

Har själv samma problem - endast me crypto, och det händer i stort sett bara när jag lirar 3 eller 4 bord. Har testat massor me skärmen och grafikkortet men inget verkar hjläpa alltså måste det vara nåt fel på programvaran.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer som har problem med krascher på Crypto?

Jag kan sällan spela mer än en timme innan jag får en Windows "blåskärm" och måste starta om burken...

Någon som har några tips på hur det kanske kan åtgärdas?

 

Har själv samma problem - endast me crypto, och det händer i stort sett bara när jag lirar 3 eller 4 bord. Har testat massor me skärmen och grafikkortet men inget verkar hjläpa alltså måste det vara nåt fel på programvaran.

 

Uppgradera windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv samma problem - endast me crypto, och det händer i stort sett bara när jag lirar 3 eller 4 bord. Har testat massor me skärmen och grafikkortet men inget verkar hjläpa alltså måste det vara nåt fel på programvaran.

 

Om du får blåskärm är det med all säkerhet någon drivrutin som har tillåtelse att köra direkt mot hårdvara som kraschar. Drivrutinerna till grafikkortet?

 

Pokerprogrammet ska inte kunna generera en blåskärm.

 

Gäller om du kör W2k/XP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på huruvida det är värt att kämpa med bonusen på Crypto i Juni. Spelet (mest FL 1/2) är så förbaskat tight nu förtiden (ligger ofta på under 30% flop seen) samt att det alltid är någon eller några vid varje bord som kör timbonusen vilket leder till att de spelar toklångsamt.

Hur resonerar ni andra som kör på deras månadsbonusar?

 

Jag tycker det går ganska snabbt i alla fall. Till skillnad från Prima hittar man alltid >4 bord 1/2 FL full ring. Plus att många spelare är sjukt svaga så man kan ofta vinna hyfsat stora potter med enbart muskelkraft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Jag får inte Cryptocounter 3.3a att fungera. När jag skriver in mitt namn säger den att jag inte har spelat några händer. Har även testat med andra personer som suttit med vid borden. När jag söker efter händer som jag spelat fungerar det.

 

När man går ner till rutan där man skriver in "min rake" och trycker på tab för att komma till count-knappen, säger programmet "Invalid minimum rake", vilket får mig att tro att det kan ha något att göra med att vi i Sverige har komma som decimalavskiljare, medan amerikanarna har punkt. Är det någon som har experimenterat med att ändra till att man har punkt som decimalavskiljare i Windows eller finns det någon annan lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tar det att få in pengarna på kontot när man får pris i turneringar? Jag vann min första turnering idag (klockan 3), men jag har fortfarande inte fått några pengar. Är något fel, eller brukar de sättas in vid tex midnatt varje dag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säker på att det är i rätt folder du söker? Bara för att man trycker på en av skinknapparna så får man ju inte rätt sökväg. Klickar jag på Totalbet får jag upp C:\Program Files\TotalBet Poker\Log\ men egentligen är den rätta vägen till logmappen C:\Program\TotalBet Poker\Log\.

 

Angående minrake, det funkar för mig med svenskt komma (,) men får invalid minimum rake om jag skriver 0.25.

 

Kan tillägga att jag kör svensk version av windows XP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säker på att det är i rätt folder du söker? Bara för att man trycker på en av skinknapparna så får man ju inte rätt sökväg. Klickar jag på Totalbet får jag upp C:\Program Files\TotalBet Poker\Log\ men egentligen är den rätta vägen till logmappen C:\Program\TotalBet Poker\Log\.

Det är rätt mapp, för den hittar alla händer jag spelat om man gör ett sådant sök.

 

Angående minrake, det funkar för mig med svenskt komma (,) men får invalid minimum rake om jag skriver 0.25.

 

Kan tillägga att jag kör svensk version av windows XP.

 

Det fungerar att söka om jag skriver in 0,25, men då hittar den inga händer.

 

Nu när du säger att det fungerar för dig när du kör svensk Windows, så har jag en annan teori. Jag kör amerikansk Windows XP, men har givetvis valt att ha svenska inställningar. Kan det bero på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också haft problem med att få pengar jag vunnit i turneringar, senast inatt faktiskt....

 

....Jag mailade supporten, sen kollade jag i Cashiern några minuter senare så hade jag fått pengarna.

 

Det är andra gången det händer mig på en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga:

 

Jag har just fått en PIN-kod från Interpoker (ECash) och cashat ut med den. Nu är det så att jag funderar på att hora några andra Cryptos, bland annat Classic Poker som har en bra sign up.

 

Måste jag vänta på en ny PIN därifrån eller fungerar den jag fått från Inter på hela nätverket?

 

Har hört olika svar från olika personer så jag skulle gärna vilja att någon som är 100 % säker kan svara på det här. Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga:

 

Jag har just fått en PIN-kod från Interpoker (ECash) och cashat ut med den. Nu är det så att jag funderar på att hora några andra Cryptos, bland annat Classic Poker som har en bra sign up.

 

Måste jag vänta på en ny PIN därifrån eller fungerar den jag fått från Inter på hela nätverket?

 

Har hört olika svar från olika personer så jag skulle gärna vilja att någon som är 100 % säker kan svara på det här. Tack

 

Jag har konto på två olika cryptosajter (inter & plex) och har två olika pin-koder... Borde ju räcka som svar på din fråga... :D

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Jag spelar på Interpoker och funderar på om deras statistik angående "flops seen" stämmer? Jag brukar hamna väldigt lågt i antal floppar jag ser.

 

Tyvärr har jag inte svaret på din fråga, utan istället en ny fråga. Var får man fram informationen om "flops seen"? Har aldrig lyckats klura ut det själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar i dagsläget på dessa cryptositer där man måste ha en PIN-kod för att casha ut: Interpoker och Caribbean.

 

Någon som vet om PIN-kod krävs på alla siter inom crypto?

Tänkte signa upp på PokerPlex för deras 50$ varje månad

samt ClassicPoker för deras 100$ signup.

Krävs PIN-kod hos dom två?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...