Gå till innehåll

Beroende - begär!


Chipleader_87

Recommended Posts

Ja, absolut inget alternativ. Vill ej falla tillbaka in i begäret, så himla skönt att kunna sitta vid datorn utan en dosa och ha panikångest tankar över att kl är mkt jag har 2 prillor kvar och allt är stängt.

 

Ja du, den som anda hade det problemet. Snuset tog ve och fasa slut nar jag befann mig pa Monkey Island (aka UK) en gang. Inget att gora. Fick bestalla "Snus Express" - en service som skickar snus var som helst i varlden inom 24 timmar. Kostade typ 38 kr dosan men det var det fan vart!

 

Nyckeln ar alltsa planering. Jag har alltid minst tva stockar snus pa engelsk mark och en stock pa svensk mark. Detta ar nodforradet, skulle jag behova dyka ner i det maste jag genast kopa nytt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, absolut inget alternativ. Vill ej falla tillbaka in i begäret, så himla skönt att kunna sitta vid datorn utan en dosa och ha panikångest tankar över att kl är mkt jag har 2 prillor kvar och allt är stängt.

 

Ja du, den som anda hade det problemet. Snuset tog ve och fasa slut nar jag befann mig pa Monkey Island (aka UK) en gang. Inget att gora. Fick bestalla "Snus Express" - en service som skickar snus var som helst i varlden inom 24 timmar. Kostade typ 38 kr dosan men det var det fan vart!

 

Nyckeln ar alltsa planering. Jag har alltid minst tva stockar snus pa engelsk mark och en stock pa svensk mark. Detta ar nodforradet, skulle jag behova dyka ner i det maste jag genast kopa nytt!

 

Bli utan snus finns inte, har hänt en gång utomlands och det vill jag inte vara med om igen. Därför köper jag 3stockar åt gången så slipper man gå ut från hemmet på nästan en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag slutade snusa och röka och dricka på en dag och höll upp i 3 år. Detta var pga en tjej å dels för min egen skull.

 

Jag hade inga problem i början men sen kom det krypande tillbaka precis som du beskriver. Jag gav inte upp utan började käka tuggummi som f@n. Ett paket om dagen blev det typ. Det är inte själva snusandet du saknar utan det är vanan. om du snusade när du lirade online tex så är det ju själva armsträckningen efter dosan och öppnandet av locket samt införandet under läppen som du egentligen saknar, så detta är dom vanorna du behövre bryta.

 

Börja för guds skull inte käka en massa snask utan tuggummi funkar fint. sålänge du har något i munnen så kommer du klara dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...