Jennez Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Jad Saliba och URIS har nu polisanmält händelsen. - När jag ringde polisen lät de väldigt intresserade. Linköping är en föregångare när det gäller att ta tag i spelberoende, säger Saliba till Expressen.se. Kuligt att Linkoping ar en av de centrala orterna vad galler svensk poker da... Citera
ski_punk Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Reka en Bang Olofsson affär, och köp ett ex av alla deras utrustning, när du är klar där drar du till en guldsmed. Fast frågan e hur många smycken du har råd med efter det Kruxet är ju den där jävla 50kgränsen, BO har ju högtalare i 100k-klassen Citera
sallor Postad 16 September , 2006 Rapport Postad 16 September , 2006 Då var det klart. Min fråga blev teoretisk eftersom jag åkte som sexa. All in med A 9 off och syn av D 3 off. Axx på floppen, turn Q och river 3. Kanske någon som vet hur man gör kan kolla hur stor favorit jag är efter mitt toppar på floppen? Synd Synd Citera
Recommended Posts