Gå till innehåll

Ang det kommande valet

Donner

Recommended Posts

Finns det nån möjlighet att förbjuda allt politiskt snack tills efter valet är klart? Senast jag var inne på startsidan var 4/10 senaste inläggen bara blaj om valet i alla möjliga grupper. Tror det är fler än jag som loggar in på pf.nu p.g.a pokerintresse, inte för att bli politiskt omvänd.

Sluta använda en systembolaget logga som avatar, förstår inte hur det är poker relaterat ? näe men seriöst valet är viktig skit, skippa läsa trådarna om det inte känns intressant 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara det håller sig till Off Topic ser jag ingen anledning att förbjuda det.

Var ju det som var problemet. Det håller sig ju inte till OT.

Känns dumt att förbjuda politiskt snack men jag håller med dig, det finns regler, som många inte följer, t.ex. nyregistrerade medlemmar som spammaer ner forumet.

Ska höra vad QoS och de andra tycker. Personligen tycker jag inte vi ska förbjuda politiskt snack utan istället se till att forumreglerna följs, att det inte blir lika trådar och att politik-spammet rensas bort så fort som möjligt.

MVH

//KF

Länk till kommentar

Jo men folk som ser sig själva som självgående och som inte tycker att allt som blir fel ska lösas av andra.

Vilka ska man rösat på då liksom??

Tragiskt att det största partiet i Sverige går ut 3-4 veckor innan valet med att man ska höja bidrag o jobbersättningsåtgärders löner.

Det borde fan förbjudas att göra sådana utspel.

De har ju cementerat systemet så majoriteten inte kan rösta på annat.

Människor röstar inte efter vad som e bra för Sverige som land utan på vad som gynnar deras egna plånbok.

högerspöket verkar ju även skrämma psykologer...

Länk till kommentar

Det här är INTE en tråd för att diskutera valet. Vänligen respektera det.

(gäller psykologen, eurythmech och JoeFalk)

Vår ståndpunkt som moderatorer är att vi helt enkelt får moderera lite hårdare. Valrelaterade trådar som inte direkt berör poker hör hemma i OT, och det forumet ska inte heller spammas sönder. Vi har de senaste dagarna rensat bort en massa poster, men det finns säkert många fler som skulle kunna tas bort.

Länk till kommentar

Jag håller med att det politiska snacket skall vara mkt sparsamt då man kommer hit för att läsa om poker.

Jag klagade själv hejdlöst på alla "spelmissbrukare" som whinade om sina "problem" i forumet. För det va fan bara för mkt ett tag.

Sen att säga borgarbrackor mm känns bara lågt (men inte lika lågt som....:) )

För det som S kallas skulle man aldrig få skriva. Det är väl fult att hacka på de som är i underläge I suppose....

Länk till kommentar

Haha förbjuda? Ja det är ett pokerforum och valet påverkar pokerspelare precis lika mycket som alla andra. Vore extremt konstigt om det inte diskuterades här då pokerspelandet är en av de frågor där partierna skiljer sig rätt rejält emellan. Att inte diskutera vore ointelligent, att förbjuda snacket vore ännu mer ointelligent.

Tycker istället vi förbjuder jobbiga whineliners som innehåller "så jobbigt å höra på när folk diskutera, rösta på vänster för det är bra" och sedan tror de åstadkommit något. Sedan ibland spetsat med någon politisk klyscha om regeringsskiftet i början av nittiotalet. Det är sådant som förstör diskussionerna.

Låt folk som vill och kan diskutera göra det för det innehåller poker i allra högsta grad, låt folk som inte vill diskutera slippa det. Låt folk som ska gnälla på vad det diskuteras om ta sitt pick och pack och dra.

Länk till kommentar