Myssion Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Poängen är att hitta på så udda smakkombinationer som möjligt. Ni som har läst om seriefiguren Gaston förstår vad jag är ute efter, för er andra tar jag ett exempel: Hawaii-burgare Stek en 150g hamburgare, krydda med ingefära. Bred på ett tjockt lager leverpastej på undersidan, lägg en sill uppe på och toppa med senap. Ätes i bröd. Efterrätt: Jordgubbar med brunsås. Fyll på! Citera
Jennez Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Kycklinggryta med glass och aprikoskram. Ror om hastigt och garnera med krossat knackebrod. Har sett det tillredas och atas med god aptit av en utsvulten basse under varnplikten. Citera
ski_punk Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Surströmmingsspad-marrinerad kängrufilé med sjögrässtuvning samt bläckfiskbläcksås kryddad med krossade blåmussleskal. Jag kallar den för "Havets Hemligheter på besök i Australien" Citera
Myssion Postad 13 September , 2006 Författare Rapport Postad 13 September , 2006 Lite besläktad med min Seafood-pizza: Tomat, ost, räkor, ostron, sardeller, krabba, bläckfisringar, ansjovis. Julpizza: Med köttbullar, sill, rödkål, och risgrynsgröt på (risgrynsgröten lägger man på kall efteråt, annars blir det äckligt). Hmm, är sköldpaddan ett skaldjur? Citera
Sommar Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 sköldpaddan ett skaldjur? Nej Citera
Myssion Postad 13 September , 2006 Författare Rapport Postad 13 September , 2006 sköldpaddan ett skaldjur? Nej Inte? Den är ett djur. Den har ett skal. What's there to talk about liksom...? Citera
eurythmech Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 bläckfisringar Jag vill inte veta. Citera
Recommended Posts