Sommar Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Gick en serie på 3:an för ett antal år sedan om nån snubbe som gled runt i en svart helikopter. Vad f*n hette den? Gick typ samtidigt som A-team. Citera
kfluffie Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Vad hette den där serien (kommer ej ihåg kanal) där de åker runt i tiden för att samla kristaller eller något. Är två människor, en gammal och en ung svart kille i en gul robotgrej, samt en pojke som är med den gamla killen, då han säger att den svarta killen är dum, som det visar sig att han inte är i slutet. MVH //KF Citera
Jennez Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Är två människor, en gammal och en ung svart kille i en gul robotgrej, samt en pojke som är men den gamla killen då han säger att den svarta killen är dum, som det visar sig att han inte är i slutet. Har last den meningen sakert 15 ggr nu... Vad yrar du om Fluffer? Citera
Myssion Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Oooooooooo, hör titelspåret till Airwolf i huvudet nu... Citera
kfluffie Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Är två människor, en gammal och en ung svart kille i en gul robotgrej, samt en pojke som är med den gamla killen, då han säger att den svarta killen är dum, som det visar sig att han inte är i slutet. Har last den meningen sakert 15 ggr nu... Vad yrar du om Fluffer? En serie som jag såg för många månag år sedan och satta sig i min hjärna. Sedan dess ploppar den bara upp från och till. Skulle vilja se den igen för att se att den troligtvis var rätt kass när man ser den ett par år efter! MVH //KF Citera
Jennez Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Jag kanner igen det dar. Du skriver att det ar tva manniskor men ar det inte tre som du raknar upp? 1. En gammal gubbe 2. En pojke, som pa nagot satt ar i folje med gubben 3. En svart snubbe i "gul robotgrej"? Citera
Myssion Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Tänker du på Dr. Snuggles? Citera
kfluffie Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Jag kanner igen det dar. Du skriver att det ar tva manniskor men ar det inte tre som du raknar upp? 1. En gammal gubbe 2. En pojke, som pa nagot satt ar i folje med gubben 3. En svart snubbe i "gul robotgrej"? Precis, tre människor, en gammal vit man, en medelålders svart man, en ung vit pojke. Tänker du på Dr. Snuggles? Nääh ... Otecknad är den också! MVH //KF Citera
eurythmech Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Tänkte först på Red Dwarf, men det är väl en bit ifrån. Citera
kfluffie Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Tänkte först på Red Dwarf, men det är väl en bit ifrån. "Min" serie är Äldre samt Äventyrsserie. MVH //KF Citera
kfluffie Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Lilla Huset på Prärien? De åker runt i tiden (tror jag) eller olika planeter för att samla kristaller för att ha till någonting. Minnet är lite luddigt =/ MVH //KF Citera
kfluffie Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Är den tecknad? Tänker du på Dr. Snuggles? Nääh ... Otecknad är den också! MVH //KF Citera
Myssion Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Men äsch... Kom igen nu Jörgen, vi måste ha mer info. Citera
Recommended Posts