Gå till innehåll

Långflygning, var sitta i planet?


SouthEast

Recommended Posts

Sitt vid motorn annars, det är lika kul som det är tyst.

 

Minns när jag som liten åkte på solsemester med släkten. Flyga för första gången och allt. Skulle förstås dela vänskapligt med syrran om vem som fick fönsterplatsen. Vilken jävla nitlott man drog. Hon fick världens utsikt över alperna på hemresan. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jobbat på Arlanda och kan säga att platserna vid nödutgångarna har bäst utrymme för benen, det är där man vill sitta. Men då typ ALLA vill sitta där så får du vara snabb o boka dom.

 

Håller med. När jag reser så försöker jag i förstahand få plats vid nödutgången och i andrahand nära gången. Sen packar man iPod, PSP (1.5 Fw så klart) och en eller två böcker. Ett par hörlurar med noise canceling är något som är bra att ha på flyget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade bokat platsen 38A på BA 767, men har nu ångrat mig, eftersom det var längst bak till vänster... har ingen sittande bakom, men väl en WC. :roll:

 

Har nu flyttat mig framåt till ca rad 30 fönsterplats på högersidan.

Var väldigt lite bokningar där, så kanske får gott om plats. 8-)

 

Tyvärr får man väl inte ta med sig MP3 eller liknande, eftersom nån kanske tänker låna den som "tändhatt" och det vill vi ju inte. :?

 

Kommer däremot att packa pokerböcker och nån vanlig bok.

De kör ju dessutom en hel del filmer på planet, så hoppas se nån sån.

Tar även med: Öronproppar JF liten, nr 1 4 st 35,00 (Apoteket) :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...