lagge Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Finns det någon myndighet eller dylit att vända sig till om man känner att en pokersite inte gör vad dom kan för att betala de pengar man har begärt ut? Har fått vänta 17 arbetsdagar idag, har god kontakt med supporten men de har nya ursäkter varje gång till varför dom inte kan skicka mig pengarna. * Lite RP - QoS * Citera
skogis_72 Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Vílken site handlar det om? Konsumentombudsmannen borde vara lämplig om det är svenskar inblandade i alla fall. Och om det inte är det så bör KO kunna upplysa om var du ska vända dig. Citera
psykologen Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Beror på var bolaget är beläget. Annars brukar sajternas ursäkter vara hyvsat befogade. Citera
cryo Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Beror på var bolaget är beläget. Annars brukar sajternas ursäkter vara hyvsat befogade. Jag tycker också det e befogat att inte betala mina skulder. Kan nån låna mig 3 lax! Citera
lagge Postad 12 September , 2006 Författare Rapport Postad 12 September , 2006 Siten tillhör prima och påstår sig ha problem med min bank, vilket aldrig ha varit ett problem förr. Dom kan heller inte skicka en check. Jag har nästan gett upp nu, det handlar ioförsig bara om några tusen. Frustrationen blev till illska som nu har blivit eufori, haha Citera
Jennez Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 PM:a mig vilken sajt det ar sa ska jag se vad jag kan gora. Varfor finns det anledning att betvivla att det ar problem med din bank? Nu vet jag ju inte vilken bank det ar men har man "lokala" sparbanker kan det vara ett aber. Citera
psykologen Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Siten tillhör prima och påstår sig ha problem med min bank, vilket aldrig ha varit ett problem förr. Dom kan heller inte skicka en check. Jag har nästan gett upp nu, det handlar ioförsig bara om några tusen. Frustrationen blev till illska som nu har blivit eufori, haha Inte helt ovanligt. Jag har väl varit i samma sits en 4-5 gånger. Det går alltid att lösa. Thats poker. Citera
Codemaker Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Kolla om sajten är godkänd av eCOGRA. Om den är det så kan de medla vid konflikter. http://www.ecogra.org Citera
lagge Postad 12 September , 2006 Författare Rapport Postad 12 September , 2006 Jag får lösa det på annat vis. Dom hävdar att SWIFT koden jag givit dom är felande trots att jag personligen varit på banken och hämtat koded. Jag tänker dumpa pengarna till en annan Prima klient som fungerar bättre. Har dock stor lust att göra polisanmälan då felet inte sitter på min sida. Jag vill inte berätta vilken bank jag har eller vilken sida det är, ville bara få reda på om det finns någon myndighet att kontakta. Jag känner mig också kränkt av supporten som behandlar mig som en idiot. Tack ändå för er hjälp. Citera
Looseweak Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Jag får lösa det på annat vis. Dom hävdar att SWIFT koden jag givit dom är felande trots att jag personligen varit på banken och hämtat koded. Jag tänker dumpa pengarna till en annan Prima klient som fungerar bättre. Har dock stor lust att göra polisanmälan då felet inte sitter på min sida. Jag vill inte berätta vilken bank jag har eller vilken sida det är, ville bara få reda på om det finns någon myndighet att kontakta. Jag känner mig också kränkt av supporten som behandlar mig som en idiot. Tack ändå för er hjälp. Ta det försiktigt bara, har du haft mycket mailkontakt och de ser att ditt kapital helt plötsligt försvinner till en och samma spelare kan det i värsta fall innebära lite problem. Citera
masterplan Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Jag får lösa det på annat vis. Dom hävdar att SWIFT koden jag givit dom är felande trots att jag personligen varit på banken och hämtat koded. Sajten har antagligen rätt. Jag vet minst en svensk bank som delar SWIFT med en dansk bank och det ställer till stora problem vid utbetalningar. Har du testat att skicka ditt IBAN? Det brukar fungera. Citera
Recommended Posts