Gunnfjaun Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Hej alla! Jag har ett litet problem. Jag förlorar väldigt mycket när jag har den lilla mörken och behöver konkreta tips på vilka händer jag bör spela och hur det bör spelas. Oftast spelar jag 10-bord $3-6 FL men ibland även 5-bord $2-4/3-6 Citera
ski_punk Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Lite luddig fråga. För det första så måste du förlora pengar när du är i blindsen, så är det ju bara, går inte att plussa, men det antar jag att du vet? I vilka situationer är det du har problem med? När det är raisat? När du ska limpa? När du ska steala? Utveckla gärna så kan säkert klokare människor än mig svara Citera
Gunnfjaun Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 Problemet är att jag förlorar:D jag har haft pokeroffice i ca 2 veckor där jag ser att SB är min svaga sida. Om jag t.ex. går 100 dollar pluss på de övriga (inklusive BB) positioner går jag 600 back på SB. Jag skulle vilja veta hur ni spelar när 1 eller flera har limpat, när ingen har limpat, när en har höjt och t.ex. 2 synat och vad gör man om man t.ex. synar med 9J och floppen blir 25J och man har 3 efter sig osv.. jag kan komma med ännu fler exemepl snart, ska bara studera lite italienska Citera
Recommended Posts