TANDEMCYKELN Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Vänner, Till min oerhört stora förvåning läser jag att Ector här på forumet har utsetts till Sveriges sexigaste man. Det är tidningen Elle som listat de sexigaste männen i Sverige. Själv säger sig Ector inte vara särskilt imponerad av utnämningen: "- Vad jag tycker om utnämningen? Ingenting. Jag gillar inte sånt där man bara är med för att man är känd, säger han i Elles oktobernummer." http://www.expressen.se/index.jsp?a=679400 Citera
Nusseman Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Åh, äntligen kan jag få släppa denna tunga sten från mitt bröst. Jag har vetat om utmärkelsen hela sommaren men har inte fått säga nåt. Nu kan jag brista ut i ett asgarv istället HAHAHHAAAHHAHAHAHAHAAAA HAaa...HAa.H... Grattis brorsan... Citera
Henkeman Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 hehehe, det är humor det Citera
Bein Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 awedfjfmasdmf all backfylla försvann direkt man såg den där nyheten. Underbart Citera
Jeg123 Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 ni är juh bara avundsjuka Citera
gdaily Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Om vingmuttern Gus Hansen är framröstad till en av världens 10 sexigaste män, så är det väl inte mer än rimligt att Ector är sveroges sexigaste. Allt som behövs är alltså ett snett leende, mer eller mindre rakad skalle och tv-exponering. 3 av 3 fel här Citera
eurythmech Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Tja, din röst har ju ivf tv-exponerats. Och rakad skalle är lätt att fixa... Citera
Jennez Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Han lär ju få ligga nu (2) Citera
eurythmech Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Han har väl flickvän, så det vore la inte så konstigt? Citera
Goatse Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Nå nusseman, liknar du din bror? Citera
Skadast Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Jag ser nära ut på bra håll Citera
Henkeman Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Nå nusseman, liknar du din bror? Nja, jag har väl sett bröder som är mer lika... (Nusse i mitten, från PAF-kryssningen) Citera
Hjort Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Om vingmuttern Gus Hansen är framröstad till en av världens 10 sexigaste män, så är det väl inte mer än rimligt att Ector är sveroges sexigaste. Allt som behövs är alltså ett snett leende, mer eller mindre rakad skalle och tv-exponering. Vad fan, ler Ector plötsligt? 3 av 3 fel här Du får väl raka huvudet till nästa eurosportgig och öva in det rätta grinet framför spegeln. Bild på Nusseman Klart Nusse är Sveriges näst sexigaste man. Citera
Nusseman Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Bild på Nusseman Klart Nusse är Sveriges näst sexigaste man. Lol! Jag är iaf starkare och händigare men sen är det inte mycket att komma med... Citera
cafka Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Nån som har kikat på listan? Tvåan ser ju ut som en tvångsomhändertagen alkis: Citera
Bill&Bull Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Han ser ju ut som du på bilden Cafka! Bara en 20-30 år äldre.. Citera
Skanke Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Var och såg Magnus igår och han var väldigt fin, fast killen som bar in pallen var ett snäpp hetare..... Citera
Nusseman Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Var och såg Magnus igår och han var väldigt fin, fast killen som bar in pallen var ett snäpp hetare..... Haha! Glamoröst liv man lever. Sittpall- och lokaansvarig för sin superstarbrorsa Citera
Skanke Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Ja han satt ju säkert 2 minuter sammanlagt på pall rackaren oxå Citera
Saint_Bjorn Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Om vingmuttern Gus Hansen är framröstad till en av världens 10 sexigaste män, så är det väl inte mer än rimligt att Ector är sveroges sexigaste. Allt som behövs är alltså ett snett leende, mer eller mindre rakad skalle och tv-exponering. 3 av 3 fel här http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27849 Nån mer än jag som anar en lika noggrant som tålmodigt utstakad plan? Se upp Ector, snart susar han förbi. Citera
Preacher Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Nån som har kikat på listan? Tvåan ser ju ut som en tvångsomhändertagen alkis: Listan är väl sammanställd på så vis att dom är 8 personer i tidningens redaktion och dom har alla valt 4 kandidater som alla automagiskt platsat i listan. Om det inte hade med tv-tid och vem man känner att göra så hade jag vunnit varenda en av dom där tävlingarna. Citera
Recommended Posts