Tompa66 Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Tja! har spelat i 2 år mot ett gäng olika pokerspelare,, undrar vilka ni tycker dom jobbigaste/svåraste/lättaste/oberäkneligaste är? Vet inte riktigt varför men tycker själv finnarna är jäkligt jobbiga(fråga mig inte varför) Amerikanarna är rätt jobbiga med med alla sina all-in situationer i konstiga lägen Engelsmän tycker nog jag e dom som jag vinner mest mot ,, oberäkneligast måste nog bli svenskar Vad tycker ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Amerikanare är fisk. Vilka annars är det som simmar omkring kl 00-08? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Tycker bara dessa trådar som försöker lägga pokerspelare i fack efter nationalitet är jättelöjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 tycker bara att fjantiga personer som retar sig på inlägg orkar bry sig så förbannat gå och lägg dig psyko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Danskar är lösa apor som är grymt jobbiga att möta om man inte träffar, annars kan de vara rena drömmen. Italienare och fransmän vill jag möta 7 dagar i veckan. Svenskar brukar vara stabila. Men visst, man ska väl inte generalisera för mycket egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Vet inte riktigt varför men tycker själv finnarna är jäkligt jobbiga(fråga mig inte varför) Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 Sorry om jag förolämpat någon nationalitet,,men känner att finnarna är galna raisar och raisar med typ 7-2 och kort som är i princip döda men ändå inte fattar at dom e slagna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 norrmän är de ja har de jobbigast mot. har alltid en klump i halsen när ja smackar in pengarna å de ligger färg eller stegdrag ute.. klonkarfolket nr 1 uschisch sen förstår ja inte varför svenskar på valfri dollarsite i regel är rätt bra och jobbiga att möta medans svenskaspel med bara svenskar är rena rama lekstugan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Se på min avatar och gissa min nationalitet Tompa66. Men jag har inte tagit illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 sorry pokemonn,, jag skall inte säga nåt e själv halvfinne,,men just nu lirar jag och finnarna på siten e galna hehehehehehe det e bara ett spel så good luck for you,, var lirar du? ps hade bara svårt när ni tog över B2B nätverket och krossade mig,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Var jag lirar? Vet inte riktigt. Har kört på Party, Stars och Battlefield. På Party är jag fortfarande på + (har inte spelat på rätt länge där) På battlefield ruttnade jag och torskade mina slantar sakta sakta. Vann inte över raken, men var rätt färsk då (och är det nu med ska jag tillägga). På Stars trampade jag still och pendlade upp och ner. Minns inte om jag var på + eller - när jag slutade, ska bli kul att se kontot (har inte installerat det än på den här datorn). Hmmmm, where to play and what to play, that is the question. EDIT Du behöver inte säga sorry! Alla vet väl att finnjävlarna är tokiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Tuareger, stäpp-pygméer, swaziländare och uzbeker tycker jag klonkar lite mer än andra nationaliteter. Och Wambesifolket är äckligt tajta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 Weedobooty du glömde ändra till ditt riktiga nick töntskalle,,,, finns en del som som inte riktigt inser att det finns trådar som intresserar vissa andra än dom själva!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Tuareger, stäpp-pygméer, swaziländare och uzbeker tycker jag klonkar lite mer än andra nationaliteter. Och Wambesifolket är äckligt tajta. Tyckte det var skojigt, jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2006 pokemonn NP,, sålänge man har en viss ödmjukhet i dig till skillnad från vissa här på siten så e det lugnt, ta det coolt med spelet party har jag svårt med ,, battlefield aldrig testat inte heller stars!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts