Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja nu tar jag steget och börjar med en egen dagbok om sportsbetting!

Jag spelar på allt som går att spela på och hänger på lite olika forum för att få insperation. jag använder sportpress.com oftast för att jämföra lag mm

Hoppas att ni andra med betting dagböker, (boman, emetic) kommer att ge mig respons o så! :D

Mycket att spela på idag så här kommer några tips direkt! ;)

Postad

Italien tips

Riktigt bra odds på Juventus ikväll borta mot rimini, ser inte att rimini ska ha någon som helst chans här!!

Rimini - Juventus 1.40

Palermo har ett riktigt starkt lag i år och blir förvånad om dom torskar mot reggina.

Palermo - Reggina 1.45

Atalanta - Ascoli 1.80 atalanta har ett starkt lag o ska vinna mot ascoli!

Chievo - Siena 1,85 Laget i mitt hjärta chievo spelas men spelat är lagt med hjärtat så kanske inget bra tips! :P

Man får tänka på att det är första matcherna för säsongen så liten insats kan vara bra!

Postad

Oddset 3,30 på x i matchen mellan toplagen måste testas känns som att inget av lagen har råd att förlora så kan nog bli en tillknäppt match!

Elfsborg - AIK 3.30 Draw

Bel. Jupiler League

Moeskroen - Anderlecht 1,75

Anderlecht har 3 raka segrar mot Moeskroen och leder serien med 4 vinster på 4a matcher!

Eng. Premier League

Portsmouth - Wigan 1.87 portsmouth har fått en riktigt bra start på säsongen och tror att dom besegrar wigan på hemmaplan!

Eng. Premier League

Manchester U - Tottenham 1,55 känns som ett bra odds på united, leder serien + att man har hemma plan!

Eng. Championship League

Preston - Cardiff 2,75 Cardiff leder serien efter 5 omgångar men brukar ha svårt mot preston men oddset 2,75 lockar ändå!

Swe. Superettan

Degerfors IF - Qviding FIF over 2.5 goals 1.55

lagen brukar alltid vara med i målorgier!

Hoppas "vi" om nån vågar rygga får en bra start :D

Kom gärna med kritik + beröm! ;)

Postad
Oddset 3,30 på x i matchen mellan toplagen måste testas känns som att inget av lagen har råd att förlora så kan nog bli en tillknäppt match!

Elfsborg - AIK 3.30 Draw

Bel. Jupiler League

Moeskroen - Anderlecht 1,75

Anderlecht har 3 raka segrar mot Moeskroen och leder serien med 4 vinster på 4a matcher!

Eng. Premier League

Portsmouth - Wigan 1.87 portsmouth har fått en riktigt bra start på säsongen och tror att dom besegrar wigan på hemmaplan!

Eng. Premier League

Manchester U - Tottenham 1,55 känns som ett bra odds på united, leder serien + att man har hemma plan!

Eng. Championship League

Preston - Cardiff 2,75 Cardiff leder serien efter 5 omgångar men brukar ha svårt mot preston men oddset 2,75 lockar ändå!

Swe. Superettan

Degerfors IF - Qviding FIF over 2.5 goals 1.55

lagen brukar alltid vara med i målorgier!

Hoppas "vi" om nån vågar rygga får en bra start :D

Kom gärna med kritik + beröm! ;)

Bra tippat. Hade man följt dina råd, satsat 10 på varje bet hade man plussat 23-10+8,7+5,5-10+5,5=22,7.

Det var tack vare IFE-AIK.

Du har inte berättat vilken/vilka bookies du använder?

Postad
Vore trevligt om du kunde skriva hur mkt du satsa och hur dagen slutade osv.. annars blire ju inte så kul o läsa :S

ska försöka med det i fortsättningen , men dåligt med tid just nu! :? lite drag för kvällen kommer nu! dåligt med fakta av mig men som sagt kollar tabell läge samt statestik på sportpress.com och spelar på lite känsla!

Postad

Arg. Primera Division

Gimnasia La Plata - Boca Juniors 1.65

Por. Superliga

Estrela Amadora - FC Porto 1,62

Dubbel

Sao Paulo - Corinthians 1x

Fortaleza - Santos x2

Odds 1,69

Hoppas man har lite mer tur än igår !! :lol:

Postad
Vore trevligt om du kunde skriva hur mkt du satsa och hur dagen slutade osv.. annars blire ju inte så kul o läsa :S

6 matcher av 11 satt igår + idag! har 3 spel levande oxå!

Hur mycket jag spelar för är väl inte så intressant?

Postad
Hur mycket jag spelar för är väl inte så intressant?

Det kan ju vara intressant att se hur stor BR du har. Sen en värdering till vaden vore väl kanske på sin plats. Om du inte är sugen på att gå ut med rulle, så skriv i "units" typ BR=100units.

Kan även vara kul att veta hur många % du satsar på spelen, så att den oinsatte kan få en liten uppfattning om din värdering...

Mvh

Postad
Porto satt fint iaf!!! :D

Sao Paulo - Corinthians 1x fint x än lever dubbeln hoppas på en bra morgon imorn! :D

dubbeln satt fint. hoppas någon rygga! :D bocajunioes blev avbruten efter första halvlek tack vare något hot :roll:

Postad

Här kommer lite nya ideer för kvällen!

Dubbel

Djurgården ska ha stor chans att vinna den här matchen ger dom 65%

Landskrona har 11-1 i målskillnad dom två senaste matcherna o jagar allsvenskplats medans väsby harvar i botten! Ger landskrona 65%

Swe. Allsvenskan

Djurgården - GAIS 1.40

Swe. Superettan

Landskrona BoIS - Väsby United 1.35

Odds 1,89 insatts 3%

Dubbel

Enköping o forward brukara vara med i målrika matcher hoppas på det ikväll med! Brommarpojkarna ligger 2a i serien medans åtvidaberg är i mitten, svår match för bp men rykten talar om en stark match av bp! ;)

Swe. Division 1 - Norra under/over over 2.5 goals 1.50

Enköping - Forward

Swe. Superettan

Åtvidabergs FF - Brommapojkarna 1.65

Odds 2.48 insatts 3%