chievo85 Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Tja nu tar jag steget och börjar med en egen dagbok om sportsbetting! Jag spelar på allt som går att spela på och hänger på lite olika forum för att få insperation. jag använder sportpress.com oftast för att jämföra lag mm Hoppas att ni andra med betting dagböker, (boman, emetic) kommer att ge mig respons o så! Mycket att spela på idag så här kommer några tips direkt! Citera
chievo85 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Italien tips Riktigt bra odds på Juventus ikväll borta mot rimini, ser inte att rimini ska ha någon som helst chans här!! Rimini - Juventus 1.40 Palermo har ett riktigt starkt lag i år och blir förvånad om dom torskar mot reggina. Palermo - Reggina 1.45 Atalanta - Ascoli 1.80 atalanta har ett starkt lag o ska vinna mot ascoli! Chievo - Siena 1,85 Laget i mitt hjärta chievo spelas men spelat är lagt med hjärtat så kanske inget bra tips! Man får tänka på att det är första matcherna för säsongen så liten insats kan vara bra! Citera
chievo85 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Oddset 3,30 på x i matchen mellan toplagen måste testas känns som att inget av lagen har råd att förlora så kan nog bli en tillknäppt match! Elfsborg - AIK 3.30 Draw Bel. Jupiler League Moeskroen - Anderlecht 1,75 Anderlecht har 3 raka segrar mot Moeskroen och leder serien med 4 vinster på 4a matcher! Eng. Premier League Portsmouth - Wigan 1.87 portsmouth har fått en riktigt bra start på säsongen och tror att dom besegrar wigan på hemmaplan! Eng. Premier League Manchester U - Tottenham 1,55 känns som ett bra odds på united, leder serien + att man har hemma plan! Eng. Championship League Preston - Cardiff 2,75 Cardiff leder serien efter 5 omgångar men brukar ha svårt mot preston men oddset 2,75 lockar ändå! Swe. Superettan Degerfors IF - Qviding FIF over 2.5 goals 1.55 lagen brukar alltid vara med i målorgier! Hoppas "vi" om nån vågar rygga får en bra start Kom gärna med kritik + beröm! Citera
chievo85 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 men vad gjorde jag nu blev för ivrig! o la den i fel tråd kan någon snäll moderator flytta den till dagböcker? Citera
chievo85 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Lycka till. tackar Citera
danielfroberg Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Öhh.. Var hittar du värdet i Riminis match? Kan jag få en bättre analys av den matchen? Värdering? Känns som ett riktigt No-Bet till det oddset imo! Mvh Citera
chievo85 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Öhh.. Var hittar du värdet i Riminis match? Kan jag få en bättre analys av den matchen? Värdering? Känns som ett riktigt No-Bet till det oddset imo! Mvh Även fast några saknas så har man ju ett grymt lag läs på svenskafans http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=134659 Citera
chievo85 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Hol. Eredivisie Excelsior - Heerenveen 1.90 Heerenveen har 2 raka vinster i ligan medans Excelsor har 1 kryss o 1 förlust efter 2 matcher. Heerenveen ska vara det bättre laget här! Citera
sorkenkk Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Jag trodde det var pokerdagböcker som gällde här... Citera
boman Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 lycka till! kolla sao paolos odds mot corinthians, mycket värt ett spel. Citera
chievo85 Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Jag trodde det var pokerdagböcker som gällde här... mm jo det är det kanske?! lägg den i samma som boman, o ematic admin! Citera
Cyntax Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Oddset 3,30 på x i matchen mellan toplagen måste testas känns som att inget av lagen har råd att förlora så kan nog bli en tillknäppt match! Elfsborg - AIK 3.30 Draw Bel. Jupiler League Moeskroen - Anderlecht 1,75 Anderlecht har 3 raka segrar mot Moeskroen och leder serien med 4 vinster på 4a matcher! Eng. Premier League Portsmouth - Wigan 1.87 portsmouth har fått en riktigt bra start på säsongen och tror att dom besegrar wigan på hemmaplan! Eng. Premier League Manchester U - Tottenham 1,55 känns som ett bra odds på united, leder serien + att man har hemma plan! Eng. Championship League Preston - Cardiff 2,75 Cardiff leder serien efter 5 omgångar men brukar ha svårt mot preston men oddset 2,75 lockar ändå! Swe. Superettan Degerfors IF - Qviding FIF over 2.5 goals 1.55 lagen brukar alltid vara med i målorgier! Hoppas "vi" om nån vågar rygga får en bra start Kom gärna med kritik + beröm! Bra tippat. Hade man följt dina råd, satsat 10 på varje bet hade man plussat 23-10+8,7+5,5-10+5,5=22,7.Det var tack vare IFE-AIK. Du har inte berättat vilken/vilka bookies du använder? Citera
toppace Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 tCKA fÖR kRYSSET I ELS-AiK, rÄCKTETill ett par rejäla DRI nKKar!! Citera
chievo85 Postad 10 September , 2006 Författare Rapport Postad 10 September , 2006 gick väl inte som jag tänkt mig i visa matcher men ok. riktigt dpligt av chievo dock jag spelar på betsafe, unibet o betandgame. Citera
DonkeyKlonk Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Vore trevligt om du kunde skriva hur mkt du satsa och hur dagen slutade osv.. annars blire ju inte så kul o läsa Citera
chievo85 Postad 10 September , 2006 Författare Rapport Postad 10 September , 2006 Vore trevligt om du kunde skriva hur mkt du satsa och hur dagen slutade osv.. annars blire ju inte så kul o läsa ska försöka med det i fortsättningen , men dåligt med tid just nu! lite drag för kvällen kommer nu! dåligt med fakta av mig men som sagt kollar tabell läge samt statestik på sportpress.com och spelar på lite känsla! Citera
chievo85 Postad 10 September , 2006 Författare Rapport Postad 10 September , 2006 Arg. Primera Division Gimnasia La Plata - Boca Juniors 1.65 Por. Superliga Estrela Amadora - FC Porto 1,62 Dubbel Sao Paulo - Corinthians 1x Fortaleza - Santos x2 Odds 1,69 Hoppas man har lite mer tur än igår !! Citera
chievo85 Postad 10 September , 2006 Författare Rapport Postad 10 September , 2006 Vore trevligt om du kunde skriva hur mkt du satsa och hur dagen slutade osv.. annars blire ju inte så kul o läsa 6 matcher av 11 satt igår + idag! har 3 spel levande oxå! Hur mycket jag spelar för är väl inte så intressant? Citera
chievo85 Postad 10 September , 2006 Författare Rapport Postad 10 September , 2006 Porto satt fint iaf!!! Citera
chievo85 Postad 10 September , 2006 Författare Rapport Postad 10 September , 2006 Porto satt fint iaf!!! Sao Paulo - Corinthians 1x fint x än lever dubbeln hoppas på en bra morgon imorn! Citera
danielfroberg Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Hur mycket jag spelar för är väl inte så intressant? Det kan ju vara intressant att se hur stor BR du har. Sen en värdering till vaden vore väl kanske på sin plats. Om du inte är sugen på att gå ut med rulle, så skriv i "units" typ BR=100units. Kan även vara kul att veta hur många % du satsar på spelen, så att den oinsatte kan få en liten uppfattning om din värdering... Mvh Citera
chievo85 Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 Porto satt fint iaf!!! Sao Paulo - Corinthians 1x fint x än lever dubbeln hoppas på en bra morgon imorn! dubbeln satt fint. hoppas någon rygga! bocajunioes blev avbruten efter första halvlek tack vare något hot Citera
chievo85 Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 8 av 14 spel har sutit än så länge! Boca juniors ser ut som att den matchen blir förlust eftersom dom bröt den i halvtid när dom låg under med 1-0 Citera
chievo85 Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 Här kommer lite nya ideer för kvällen! Dubbel Djurgården ska ha stor chans att vinna den här matchen ger dom 65% Landskrona har 11-1 i målskillnad dom två senaste matcherna o jagar allsvenskplats medans väsby harvar i botten! Ger landskrona 65% Swe. Allsvenskan Djurgården - GAIS 1.40 Swe. Superettan Landskrona BoIS - Väsby United 1.35 Odds 1,89 insatts 3% Dubbel Enköping o forward brukara vara med i målrika matcher hoppas på det ikväll med! Brommarpojkarna ligger 2a i serien medans åtvidaberg är i mitten, svår match för bp men rykten talar om en stark match av bp! Swe. Division 1 - Norra under/over over 2.5 goals 1.50 Enköping - Forward Swe. Superettan Åtvidabergs FF - Brommapojkarna 1.65 Odds 2.48 insatts 3% Citera
Recommended Posts