Park Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Har läst om ett program som kallas ICM i olika trådar på detta forum. Om jag inte är helt ute och cyklar skall det programmet vara till hjälp vid beräkningar av All-in situatoner vid turneringsspel. Det jag nu undrar är om detta program är gratis och var man i så fall kan ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Programmet heter SNGPT och finns här. ICM är den teoretiska modell som programmet till stor del bygger på, och mer om den går att läsa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Park Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Tackar , sökte efter ICM via google vilket förklarar varför jag inte hittade något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts