Stiffan Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Någon som har testat Redbets överföringsbonus från Unibet. Alla spelare från Unibet får 200E om de spelar in 1000vip inom 30dagar. Klockren och enkel bonus om det inte finns någon hake? Hittar ingenstans hur mycket man måste sätta in utan antar att det är valfritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickard Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Jag har gjort den,. satte in 200€ för att vara på den säkra sidan,. spelade sedan 1000VIP och skickade ett mail till redbet. Bonusen kom in efter 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Hittar ingen info om denna på redbet´s hemsida, var såg ni detta erbjudandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 alltså, är ju högst upp på startsidan längst upp, omöjligt att missa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Vad kräver redbet för att man ska få ta del av bonusen? Räcker det om man har ett konto på unibet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Vad kräver redbet för att man ska få ta del av bonusen? Räcker det om man har ett konto på unibet? Dom kräver att du öppnar ett konto på sidan med en speciell kod. Det har egentligen inget med unibet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostojevski Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 alltså, är ju högst upp på startsidan längst upp, omöjligt att missa!!! Hej! Kan inte hitta det här erbjudandet. Har kollat deras hemsida men där står inget. Var finns den? MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Testa http://www.stannahemma.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostojevski Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Tack ska du ha Ludomir. Inte konstigt att man inte hittade erbjudandet. Stannahemma.com är ju inte det första man tänker på när man ska leta bonus för ett företag som heter Redbet. Men ja ja, nu e den hittad. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 alltså, är ju högst upp på startsidan längst upp, omöjligt att missa!!! Hej! Kan inte hitta det här erbjudandet. Har kollat deras hemsida men där står inget. Var finns den? MVH http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=457080 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 men det är ju fortfarnade på förstasidan, det står typ, en stor bonus på 200 euro, lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zappox Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 tänk på att redbet ger VIP för händer där raken överstiger 0,5E och inte 0,3E som på resten av b2b-nätverket /martin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 tänk på att redbet ger VIP för händer där raken överstiger 0,5E och inte 0,3E som på resten av b2b-nätverket Hur ar det med VIP pa turneringsavgifter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 tänk på att redbet ger VIP för händer där raken överstiger 0,5E och inte 0,3E som på resten av b2b-nätverket /martin Sick, det visste jag inte.. Jaja, får väl köra klart den ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peugeot407 Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Mailade nyss Redbet vipen är samma som resterande B2B alltså 0,3e! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dvdmicke Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Vad kräver redbet för att man ska få ta del av bonusen? Räcker det om man har ett konto på unibet? Dom kräver att du öppnar ett konto på sidan med en speciell kod. Det har egentligen inget med unibet att göra. Om man ska köra denna bonusen, måste man fått ett mail då med denna kod som du skrev om, eller räcker det att gå via http://www.stannahemma.com/ ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickard Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Vad kräver redbet för att man ska få ta del av bonusen? Räcker det om man har ett konto på unibet? Dom kräver att du öppnar ett konto på sidan med en speciell kod. Det har egentligen inget med unibet att göra. Om man ska köra denna bonusen, måste man fått ett mail då med denna kod som du skrev om, eller räcker det att gå via http://www.stannahemma.com/ ?? Det räcker att gå via den sidan,. koden är HEMMA har jag för mej och är redan ifylld från den sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peugeot407 Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Mailade nyss Redbet vipen är samma som resterande B2B alltså 0,3e! Och nu säger dom att det är 0,5e på hela b2b sen cash gold infördes för 1 Vip, trist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petsson72 Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Reglerna för att få en vip-poäng är precis som alla andra b2b-sajter att att raken ska överstiga 0.3 Euro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busken Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Edit: det var inget =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lalalpoker Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 har läst igenom allt ni skrivit nu och tänkte skriva hur jag har gjort. Jag skriv in koden red500 när jag blev medlem. Den funkar så att varje hand som överstiger 0.31 i rake så får jag en V:I:P poäng, och när jag fått ihop 500 poäng så får jag 50 euro. Har kommit upp i det och fick min bonus nästan direkt, så nu ska jag köra red1000 koden för fick reda på det nu att det finns en sån kod och att den funkar likadant:) Måste berömma dem för att bonusen betalas ut snabbt:) det gillar vi spelare eller? föresten hört något mer om det med att unibet stämmer redbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stiffan Postad 20 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2006 Jag spelade denna bonus under mitt nick på unibet. lirat klart för ett par dagar sen och mailade supporten på kvällen. pengarna fanns inne på mitt konto morgonen efter. Klockren och enkel bonus som jag rekomenderar till gamla unibet kunder att ta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 21 September , 2006 Rapport Share Postad 21 September , 2006 Tagit den utan att ha varit Unibetkund tidiagre. Snabb utbetalning och supporten ska ha cred. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 22 September , 2006 Rapport Share Postad 22 September , 2006 Denna bonusen låter bra och har tänkt göra den. Var inte kund på unibet men signade upp via http://www.stannahemma.com Man behöver inte skriv in någon kod eller något annat för att få bonusen sen ? Kan man få cashback samtidigt som man göra bonusen? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bengan_m Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 funkar pokeroffice till redbet? Man kan ju välja b2b network men den hittar inte mina bord. Någon som vet om det ska funka och vad som isf skulle kunna vara problemet ? jag har tankat den senaste uppdateringen. tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts