Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Någon som har testat Redbets överföringsbonus från Unibet. Alla spelare från Unibet får 200E om de spelar in 1000vip inom 30dagar. Klockren och enkel bonus om det inte finns någon hake?

Hittar ingenstans hur mycket man måste sätta in utan antar att det är valfritt?

Postad
Vad kräver redbet för att man ska få ta del av bonusen? Räcker det om man har ett konto på unibet?

Dom kräver att du öppnar ett konto på sidan med en speciell kod. Det har egentligen inget med unibet att göra.

Postad
Vad kräver redbet för att man ska få ta del av bonusen? Räcker det om man har ett konto på unibet?

Dom kräver att du öppnar ett konto på sidan med en speciell kod. Det har egentligen inget med unibet att göra.

Om man ska köra denna bonusen, måste man fått ett mail då med denna kod som du skrev om, eller räcker det att gå via http://www.stannahemma.com/ ??

Postad

Om man ska köra denna bonusen, måste man fått ett mail då med denna kod som du skrev om, eller räcker det att gå via http://www.stannahemma.com/ ??

Det räcker att gå via den sidan,. koden är HEMMA har jag för mej och är redan ifylld från den sidan..

Postad

har läst igenom allt ni skrivit nu och tänkte skriva hur jag har gjort.

Jag skriv in koden red500 när jag blev medlem. Den funkar så att varje hand som överstiger 0.31 i rake så får jag en V:I:P poäng, och när jag fått ihop 500 poäng så får jag 50 euro. Har kommit upp i det och fick min bonus nästan direkt, så nu ska jag köra red1000 koden för fick reda på det nu att det finns en sån kod och att den funkar likadant:)

Måste berömma dem för att bonusen betalas ut snabbt:) det gillar vi spelare eller?:D

föresten hört något mer om det med att unibet stämmer redbet?

Postad

Jag spelade denna bonus under mitt nick på unibet. lirat klart för ett par dagar sen och mailade supporten på kvällen. pengarna fanns inne på mitt konto morgonen efter.

Klockren och enkel bonus som jag rekomenderar till gamla unibet kunder att ta!

Postad

funkar pokeroffice till redbet? Man kan ju välja b2b network men den hittar inte mina bord. Någon som vet om det ska funka och vad som isf skulle kunna vara problemet ?

jag har tankat den senaste uppdateringen.

tacksam för svar.