DrRoland Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Tycker dejtingsajter på nätet är ganska värdelöst av den enkla anledningen att det är så att säga "tjejernas marknad". ...och hur skiljer det sig ifrån krogen? Iofs kan du ta hjälp av rohypnol då men ändå Det skiljer sig på det sättet att de flesta, kanske 90% av besökarna på dejtingsajterna är män. Tjejerna är få, passiva och är hårt uppvaktade av hundratals brev, så ska man hitta någonting där så får man lägga ner oerhört mycket tid. Betalsajter tror jag inte heller mycket på. Då blir ju urvalet ännu mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Tycker dejtingsajter på nätet är ganska värdelöst av den enkla anledningen att det är så att säga "tjejernas marknad". ...och hur skiljer det sig ifrån krogen? Iofs kan du ta hjälp av rohypnol då men ändå Det skiljer sig på det sättet att de flesta, kanske 90% av besökarna på dejtingsajterna är män. Tjejerna är få, passiva och är hårt uppvaktade av hundratals brev, så ska man hitta någonting där så får man lägga ner oerhört mycket tid. Betalsajter tror jag inte heller mycket på. Då blir ju urvalet ännu mindre... Antar att min ironi flög 10 000 meter över ditt huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Det skiljer sig på det sättet att de flesta, kanske 90% av besökarna på dejtingsajterna är män. Nja, du har nog besökt för många sexkontakt-siter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Det skiljer sig på det sättet att de flesta, kanske 90% av besökarna på dejtingsajterna är män. Nja, du har nog besökt för många sexkontakt-siter Och det vet du allt om, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Mitt första PM på PF.nu: Tjena Henkeman! Du verkar ju nästan ha lika lite som mig att göra! Wink Vad gör du annars då? När du inte hänger här... Smile - daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anter Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Tack för alla svar och tack för listan över sajter! Nu ska det skrivas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Mitt första PM på PF.nu: Tjena Henkeman! Du verkar ju nästan ha lika lite som mig att göra! Wink Vad gör du annars då? När du inte hänger här... Smile - daniel Var det QoS som la in en stöt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Mitt första PM på PF.nu: Tjena Henkeman! Du verkar ju nästan ha lika lite som mig att göra! Wink Vad gör du annars då? När du inte hänger här... Smile - daniel Var det QoS som la in en stöt? Japp, 10 dagar senare var vi ihop (jag blev moderator) och sen dess har han bjudit mig på lite trevliga middagar och mysiga stunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Tack för alla svar och tack för listan över sajter! Nu ska det skrivas! Beratta hur det gar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Tack för alla svar och tack för listan över sajter! Nu ska det skrivas! Beratta hur det gar! Ja nu ska vi inte gå för mycket OT, utvärderingar av datingsiter och mer förslag plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Jag säljer dejter med mig själv. Kontakta mig med kravspecifikation (dvs vad jag ska ställa upp på) så vidarebefordrar jag det till min hallick. Priserna varierar. Men cashmarker på Sviten går alltid bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 inled med någon neg typ "är det där riktigt hår eller en peruk". enligt the game ska den funka bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 inled med någon neg typ "är det där riktigt hår eller en peruk". enligt the game ska den funka bra. För mycket neg för att vara bra... Så här ska du säga istället: - Vad fint hår du har, det är extensions, va? Både positivt och negativt i samma mening "is da shit". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 extensions-repliken riskerar att bemötas av en "är du dum i huvudet blick" och "det ser du väl att det inte är?" imho, den är för...preciserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Är denna för mycket neg? -Jaha va pysslar du med då? (standard svensk raggningsfras) -Jag jobbar på en telefonsupport för ett bredbandsföretag. -Jaha, sjukt lame, men nån ska ju göra det också. -Ööh, jo visserligen tihi.. -Schyssta rattar, eller är det inläggsbh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zjdanov Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Ska testa att köra neggningar ikväll. Lovar att redovisa resultatet under off topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 extensions-repliken riskerar att bemötas av en "är du dum i huvudet blick" och "det ser du väl att det inte är?" imho, den är för...preciserad. Inte på en mörk nattklubb väl... Upplägget ska vara så här: du går fram till 2 tjejer varav den ena är din target. Du pratar enbart med din targets inte lika vackra kompis. Du låter den snygga kompisen stå bredvid och lyssna i 5 minuter sedan kör du "extensions-negget". En annan variant är att du berömmer hennes top och säger: -Snygg top du har, den var väldigt populär i vintras/förra hösten/förra sommaren, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Är denna för mycket neg? -Jaha va pysslar du med då? (standard svensk raggningsfras) -Jag jobbar på en telefonsupport för ett bredbandsföretag. -Jaha, sjukt lame, men nån ska ju göra det också. -Ööh, jo visserligen tihi.. -Schyssta rattar, eller är det inläggsbh? Låter som om ni studerat "Spelet" av Neil Strauss. En bok jag för övrigt rekommenderar. Gå inte på allt dock... Hur går det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Heltok: The Game, nu har jag läst det två gånger, är det boken som omnäms i posten ovan min? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Heltok: The Game, nu har jag läst det två gånger, är det boken som omnäms i posten ovan min? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Det skiljer sig på det sättet att de flesta, kanske 90% av besökarna på dejtingsajterna är män. Nja, du har nog besökt för många sexkontakt-siter Och det vet du allt om, eller? Inte allt, men en hel del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts