MR_Jimmy Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Hallå! Som vissa uppmärksamma har sätt kommer det troligen att startas en pokerklubb i hässleholm inom det snaraste. Finns det något intresse från forumanvändare ifrån hässleholm och dess omkrets? Någon som vill hjälpa mig hitta folk från hässlehol, jag fattade inte riktigt sök motor här på medlemsregistret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Obscura Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Jag är gärna med! Skulle vara kul att spela och prata lite poker med andra intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Jätte kul att höra! Det är ju inte så att vi vill annonsera direkt, men här på pokerforum är väl i allmänhet "bra" folk så vi ansåg att det nog itne ska vara någor problem. Vi som sagt i uppstarts fasen men hoppas komma igång så snart som möjligt. Jag skickar ett pm till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 hur lågt spelar ni?? tillräckligt lågt så kanske man kan va med lite. 3mil dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Jag och min kompis har disskuterat detta. För det första så vi inte misst tolkar varandra. Klubben är i startgroparna. Den finnas alltså inte. Vi kommer lämna in vår föreningsansökan på måndag. Vi kommer hålla en låg buy in. Främst för att vi själva är unga och då också många i övriga sällskapet vilket således betyder att många har lite pengar. Vi kommer självklart att ha varierande buy in dock. Jag skickar ett pm till dig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 om ni lovar att ja får vinna så kan de va lönt för mig att komma me Ok då ja kan väl va me lite ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Hehe vi lovar ingeting =P Men vi kan göra vårt bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
woho Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Jag är väldigt intresserad Hur långt har ni kommit med klubben nu? Lämnade ni in föreningsansökan? När beräknar ni att starta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 12 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2006 Tjena! Vi har faktiskt kommit en bra bit på vägen måste jag säga, förenings ansökan ska lämnas idag. Vi fick sponsor avtal med redbet igår, kommer hjälpa till mer bord, marker mm vid uppstarten! Vi hoppas och tror att vi kan dra igång i oktober. Då hade vi tänkt oss en lite större invignings turnering med extra priser från sponsorer. Hör av dig om du har fler frågor, jag kan uppdatera er som är intresserade här på forumet! Roligt att det verkar finnas intresse iaf! Edit: För er som vill hjälpa klubben har vi fått en egen sign up kod på redbet redan. Hör av er om ni är intresserade så skickar jag koden. Bonusen är max 1000euro, 1000vip = 100euro och betalas utfortlöpande vid varje 1000vips etap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 För er som är intresserade av vad som händer med klubben kommer nu lite info. Jag har börjat på deltid så allt kommer troligen ta lite längre tid. Banken kludrade en del när vi skulle öppna ett bankonto så allt har blivit lite zinkat. Men vad som står på agenedan är att bara skicka in förenings ansökan, därefter fixa banken. V ihar även hört oss för gällande lokal med några olika mäklare i stan. Vilket var skärmande dyrt Vi ska nu istället försöka få kontakt genom kommun och också höra med bidrag för lokalkostnad. Adda min msn för fortlöpande info då jag troligen inte kommer skriva jätte mkt är då jag inte vet hur många som verkligen är intresserade här... MSN: MR_Jimmy87@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Hur går de me pokern? Blir de når i hässlehåla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2006 Jag tror å hoppas verkligen det, jag ska faktiskt på möte imorn med killarna som ska fixa hemsida imorn, så det är iaf på G. Sedan har vi inte fått nått svar från kommuen ännu om våran föreningsansökan. Vi har ju hamnat olyckligt med tanke på all storm som råder just nu med pokerklubbarna. Vilket såklart också gör oss lite osäkra. Men vi vill såklart få igång allt. Det har tagit betydligt längre tid än vi trott, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2006 För er som är intresserade kommer vi hålla en online turnering för kommande medlemar hos våran sponsor (redbet). Maila eller msn:a mig om ni vill vara med så får ni mer detaljer. Turneringen kommer ligga på torskväll 22.00 buy in 10 euro. 2500 i startmarker unlimited rebuy, de 4 första nivåerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts