sallor Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Måste få hjälp fort. Jag skall lämna in vad jag skall göra för projekt arbete och jag kan inte komma på vad jag skall göra. Det måste handla om media. Nån som har en idé? Citera
Svinto Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Mediernas inflytande i riksdagsvalet kanske. Citera
Jennez Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Måste få hjälp fort. Jag skall lämna in vad jag skall göra för projekt arbete och jag kan inte komma på vad jag skall göra. Det måste handla om media. Nån som har en idé? Du kan intervjua mig! Citera
sallor Postad 5 September , 2006 Författare Rapport Postad 5 September , 2006 Måste få hjälp fort. Jag skall lämna in vad jag skall göra för projekt arbete och jag kan inte komma på vad jag skall göra. Det måste handla om media. Nån som har en idé? Du kan intervjua mig! om vad? Citera
Jennez Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 om vad? Poker i media for bovelen! Citera
Jennez Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Har seriost funderat over det har nu. Du behover kanske inte intervjua mig men jag kom pa vad du kan skriva om. Kor nat i stil med hur nojesrapportering fungerar (och ta poker som exempel). Det skiljer sig ju markant fran samhallsjournalistik. Finns en hel del aspekter i urval m.m som ar jakligt intressant (ur ett journalistiskt och socialt perspektiv). Citera
sallor Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Postad 8 September , 2006 inga som har fler förslag ? Citera
Wiznakh Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Pokertidning tyckte jag lät som en lysande idé. Vi gjorde ett arbete om spelteori och poker som projektarbete, vill du ha det så kan du få det gratis. Upplagt för noobs dock. Tidning är skoj som fan att göra, tycker jag som är journalist Jag antar att du går media eftersom det ska handla om just media, och då lär du ha lite kunskaper om hur man gör en tidning (Quarkexpress, photoshop etc?) och då lär det vara skitskoj. Citera
sallor Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Pokertidning tyckte jag lät som en lysande idé. Vi gjorde ett arbete om spelteori och poker som projektarbete, vill du ha det så kan du få det gratis. Upplagt för noobs dock. Tidning är skoj som fan att göra, tycker jag som är journalist Jag antar att du går media eftersom det ska handla om just media, och då lär du ha lite kunskaper om hur man gör en tidning (Quarkexpress, photoshop etc?) och då lär det vara skitskoj. Nu efter lite funderande tycker jag också idén är genial Skulle gärna låna ditt arbete för lite idéer . Citera
Recommended Posts