Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Måste få hjälp fort. Jag skall lämna in vad jag skall göra för projekt arbete och jag kan inte komma på vad jag skall göra. Det måste handla om media. Nån som har en idé?

Du kan intervjua mig! :lol:

Postad
Måste få hjälp fort. Jag skall lämna in vad jag skall göra för projekt arbete och jag kan inte komma på vad jag skall göra. Det måste handla om media. Nån som har en idé?

Du kan intervjua mig! :lol:

om vad? ;)

Postad

Har seriost funderat over det har nu. Du behover kanske inte intervjua mig men jag kom pa vad du kan skriva om.

Kor nat i stil med hur nojesrapportering fungerar (och ta poker som exempel). Det skiljer sig ju markant fran samhallsjournalistik. Finns en hel del aspekter i urval m.m som ar jakligt intressant (ur ett journalistiskt och socialt perspektiv).

Postad

Pokertidning tyckte jag lät som en lysande idé. Vi gjorde ett arbete om spelteori och poker som projektarbete, vill du ha det så kan du få det gratis. Upplagt för noobs dock. Tidning är skoj som fan att göra, tycker jag som är journalist ;) Jag antar att du går media eftersom det ska handla om just media, och då lär du ha lite kunskaper om hur man gör en tidning (Quarkexpress, photoshop etc?) och då lär det vara skitskoj.

Postad
Pokertidning tyckte jag lät som en lysande idé. Vi gjorde ett arbete om spelteori och poker som projektarbete, vill du ha det så kan du få det gratis. Upplagt för noobs dock. Tidning är skoj som fan att göra, tycker jag som är journalist ;) Jag antar att du går media eftersom det ska handla om just media, och då lär du ha lite kunskaper om hur man gör en tidning (Quarkexpress, photoshop etc?) och då lär det vara skitskoj.

Nu efter lite funderande tycker jag också idén är genial :P

Skulle gärna låna ditt arbete för lite idéer .