Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har aldrig tid att lira MTT längreeeeeeeeee, samt att då man har tid går aldrig typ nån som man har r¨åd med.. bara massa 33$az ju. vill spela 11$az

Grindade lite pung 0.5/1 torska 20$ några misstag å några suckouts åkte jag på. Och var uppe med QQ mot AA å dylikt ett par ggr. Borde nästan förlorat mer pengar än 20$.

Men tilt som jag är så spelade jag två hände 5/10 efter det och tjänade in 48$ , så sessionet gick 28$+ efter sånt man bara inte får göra.

Rulle:497.87$

• 2 weeks later...
Postad

Satt å spela lite SH 2/4 FL, gick inte så bra, hade lite oflyt, gick back 50$.

Tiltklockan i taket, och vad händer, jag hittar en ledig plats på ett 10/20 FL SH bord å tar tag i det.

In med hela rullen på 500$...torska första HU duellen från bb mot sb efter jag lagt mig på turn och en del raisande på floppen (jag hade Q high och kunde basically inte slå nått alls) Rulle 430$

Sen Håller en hand Q9s tar hem potten med par i 9or (2:a paret) mot 2 st oesd och lägre par, tar sedan hem en blind steal med A9 samt tar potten på floppen i en annan med AKo som missat mot 2 motspelare. Allt detta på ett varv.

Sen lämnade jag.

Rulle: 638.60$

Postad

Tjenix, spelar ju jäkligt korta session 30 minuter -> 1 timme max för det är max vad jag hinner på en kväll har ju andra saker å fixa med. Ytterliage en sådan 2/4 FL SH på en 40 minuter uppskattningsvis.

Börjar illa bordet är ganska looseaggro mkt pengar i potten på det flesta händer, Så börjar med att förlora en del händer å e snabbt ned 50$ men börjar komma in i det å ställa tryck i rätt lägen å det hjälper ju när man träffar oxå. Tog en liten beat när killen jag ner flushen på rivern mot mitt top 2 par. Men jag såg den så jag checka rivern å han beta och jag var tvungen å syna med tanke på pottstorleken (3 pers med till river).

Men som sagt jag plussade lite mer än förra gången typ 46$az.

Rulle:729.10$

Postad

Satte mig ned på ett FL 2/4 SH bord, prooblemet var bara att jag fick ett tok isakallt säte, allt blev nedjagat mot mig och efter 15 minuter och vunnit blindsen 1 gång var jag minus 115$ AJAJAJ.

BYtter bord och PANG +130$ på det bordet (10/20). Så sen la jag ned 15$ upp.

Rulle:781.60$

Postad

Jobbigt 55 minuters 2/4 Session torska med Rockets bägge ggrna jag hade de.

Låg back typ hela tiden men slutade iaf 4$+ då kände jag mig inte jättedålig och kunde sluta.

Rulle:785.60$

Postad

Började inte alls bra denna session men höll mig på 2/4 hela tiden iaf.

Och plussade lite lite till slut oxå, la ner av 2 anledningar. Dels låg jag plus dels så började det bli dags fär träning.

TJo!

Rulle: 850.15$

Postad

2/4 SH FL, börjar illa illa. första handen QQ träffat setet, men blir utdragen av inside stegen!!

Men det vände såsmåningom och gjorde mitt bästa 2/4 session på länge!! :)

Rulle: 921.90$

Postad

Jag spelar 1 eller 2, kommer nog dock gå över till 2 bord alltid snart eftersom 3 är för många för att tänka igenom besluten bra och 1 blir lite tråkigt och slaskar för mkt och går då minus i längden på det.

• 5 months later...