Gå till innehåll

TiltMongot NoQ Spelar MTT på Party


NorthQ

Recommended Posts

Har aldrig tid att lira MTT längreeeeeeeeee, samt att då man har tid går aldrig typ nån som man har r¨åd med.. bara massa 33$az ju. vill spela 11$az

 

Grindade lite pung 0.5/1 torska 20$ några misstag å några suckouts åkte jag på. Och var uppe med QQ mot AA å dylikt ett par ggr. Borde nästan förlorat mer pengar än 20$.

 

Men tilt som jag är så spelade jag två hände 5/10 efter det och tjänade in 48$ , så sessionet gick 28$+ efter sånt man bara inte får göra.

 

Rulle:497.87$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Satt å spela lite SH 2/4 FL, gick inte så bra, hade lite oflyt, gick back 50$.

 

Tiltklockan i taket, och vad händer, jag hittar en ledig plats på ett 10/20 FL SH bord å tar tag i det.

 

In med hela rullen på 500$...torska första HU duellen från bb mot sb efter jag lagt mig på turn och en del raisande på floppen (jag hade Q high och kunde basically inte slå nått alls) Rulle 430$

 

Sen Håller en hand Q9s tar hem potten med par i 9or (2:a paret) mot 2 st oesd och lägre par, tar sedan hem en blind steal med A9 samt tar potten på floppen i en annan med AKo som missat mot 2 motspelare. Allt detta på ett varv.

 

Sen lämnade jag.

 

Rulle: 638.60$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenix, spelar ju jäkligt korta session 30 minuter -> 1 timme max för det är max vad jag hinner på en kväll har ju andra saker å fixa med. Ytterliage en sådan 2/4 FL SH på en 40 minuter uppskattningsvis.

 

Börjar illa bordet är ganska looseaggro mkt pengar i potten på det flesta händer, Så börjar med att förlora en del händer å e snabbt ned 50$ men börjar komma in i det å ställa tryck i rätt lägen å det hjälper ju när man träffar oxå. Tog en liten beat när killen jag ner flushen på rivern mot mitt top 2 par. Men jag såg den så jag checka rivern å han beta och jag var tvungen å syna med tanke på pottstorleken (3 pers med till river).

 

Men som sagt jag plussade lite mer än förra gången typ 46$az.

 

Rulle:729.10$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte mig ned på ett FL 2/4 SH bord, prooblemet var bara att jag fick ett tok isakallt säte, allt blev nedjagat mot mig och efter 15 minuter och vunnit blindsen 1 gång var jag minus 115$ AJAJAJ.

 

BYtter bord och PANG +130$ på det bordet (10/20). Så sen la jag ned 15$ upp.

 

Rulle:781.60$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...