gdaily Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Hej, Om ni multitaskar när ni spelar nätpoker och finner att ni förlorar pengar, så kanske det är dags att göra det här tänkvärda testet. http://ibogleif.dk/mandetest.html * Lite RP - QoS * Citera
f03mh Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Hyffsat enkelt. Första gången är kulan längst till höger, andra till vänster, tredje till höger osv. Aldrig i mitten i alla fall. Kommer man bara på knepet kan man kolla på brösten hela tiden Vad är då knepet med flera bord i poker? Det måste ju finnas ett knep?! Citera
Hjort Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Ok, nu har jag klickat på knappen 500 gånger. Vad är det för test och kula ni snackar om? Citera
Nusseman Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Annars kan man hålla full koll på kulan och sedan googla på "sydney moon" när man är klar... Citera
ayecappy Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 3/3 men är man bög så.. j/k ;D Citera
drc Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Jag måste erkänna - jag tappade fokus på kulan ! Citera
QoS Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Simplet test, utsätts för samma typ av distraktioner hela tiden när jag spelar poker! - QoS Citera
Nusseman Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Simplet test, utsätts för samma typ av distraktioner hela tiden när jag spelar poker! - QoS Vadå, har du spegelglas i din skärm? Citera
QoS Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Nusseman, nähh, men jag har pattar som Lederer som ligger på skrivbordet när jag spelar. Dom rör sig precis som i testet ovan när man skriver på datorn. - QoS Citera
Nusseman Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Det var ju det jag menade... Citera
QoS Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Men det syns inte i datorskärmen, få titta neråt på bordet... - QoS Citera
migallo Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Vadå kula va snackar ni om???............jag såg en intelligent ung dam Citera
Travbana Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Kan vara att jag är övertrött, men det kändes som kulan gick i slowmotion... Citera
Sparven Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Bah!! Det där var väl inget, jag har har suttit och spelat schack samtidigt som en tjej gick omkring naken i rummet utan att märka det (så vann jag ju också partiet). Citera
martenmania Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Bah!! Det där var väl inget, jag har har suttit och spelat schack samtidigt som en tjej gick omkring naken i rummet utan att märka det (så vann jag ju också partiet). Sing if you're glad to be gay Sing if you're happy that way Citera
Sparven Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Hmm, det kanske förklarar varför hon försökte para ihop mig med sin lillebror senare. Citera
psykologen Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Divided attention brukar det kallas inom psykologin och är svårt att bemästra. Det där försöket var dock lite väl simpelt. Under en föreläsning fick vi se en film där en grupp med männikor kastade en boll mellan sig när de stod i ring. Vi fick till uppgift att följa bollen och koncentrera oss på den. Efteråt frågade föreläsaren om vi sett något speciellt och det var typ endast en som sett det. Under försökets gång hade en person gått in i ringen iklädd en apdräkt och skakat med händerna. Helt sjukt roligt då merparten inte sett det. Citera
Krissan Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Känner igen det där, vi fick göra en liknande sak när jag själv läste psykologi. En videofilm från en väskryckning spelades upp, och vi ombads att koncentrera oss på tjyvens signalemente. Var skitsvårt att svara på några frågor om hur damen som blev av med väskan såg ut. Citera
Recommended Posts