Gå till innehåll

WilliamHillPoker.com - £50 för 5 timmar

AnnaDea

Recommended Posts

• Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Eftersom något annat än dollarkonto verkar katastrof rake-mässigt måste jag fråga om någon vet säkert vad bonusen är begränsad till för dollarkontona? Är det $70 känns det ju mindre bra.

Även om du har ditt konto i annan valuta än dollar, så kan ju spela på dollarborden, i vilket fall som helst har jag mitt konto i dollar, och jag fick straxt över 90 $.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om du har ditt konto i annan valuta än dollar, så kan ju spela på dollarborden, i vilket fall som helst har jag mitt konto i dollar, och jag fick straxt över 90 $.

Aha är det så det funkar. Tackar!

Jag har spelat klart över 5 timmar men endast fått ca $55. Kan heller inte se ngn överblick på hur länge jag suttit, men kanske ingen annan heller gör. Har mailat men ej fått svar ännu.

Håll oss uppdaterade!

Länk till kommentar

Hum. Direkt efter att Pay to Play-bonusen bokförts under "in" kommer det en motsvarande "out"-post som kallas "USD to table chips (1 USD = 1.000 USD)", för ett netto på plusminus noll.

Det är verkligen ingen summa jag tagit till något bord? Pengar till bord har ju dessutom en annan rubrik.

Det kanske är frågan om fördröjning bara, men de kunde nog ha haft tydligare rubriker på kontoutdraget.

Länk till kommentar

Hum. Direkt efter att Pay to Play-bonusen bokförts under "in" kommer det en motsvarande "out"-post som kallas "USD to table chips (1 USD = 1.000 USD)", för ett netto på plusminus noll.

Det är verkligen ingen summa jag tagit till något bord? Pengar till bord har ju dessutom en annan rubrik.

Det kanske är frågan om fördröjning bara, men de kunde nog ha haft tydligare rubriker på kontoutdraget.

Fick exakt samma grej. Får se om det löser sig.

Vore lite jobbigt om man måste omsätta bonusen också.

Länk till kommentar

Jag blev också förvånad av det. Men är det inte så att bonusen redan är inräknad i de andra summorna? Så att pengar ut från ett bord när du avslutar det innehåller bonusen?

Själv multitablade jag och backade nog större delen av bonusen, och höll inte koll på summorna från de olika borden.

Länk till kommentar

Jag blev också förvånad av det. Men är det inte så att bonusen redan är inräknad i de andra summorna? Så att pengar ut från ett bord när du avslutar det innehåller bonusen?

Själv multitablade jag och backade nog större delen av bonusen, och höll inte koll på summorna från de olika borden.

Ja det är precis som du säger. Upptäckte det själv nu. Bonusen betals till ditt konto --> sätts in på bordet du tar ut pengar ifrån --> betalas in på kontot tillsammans med pengarna du hade på bordet.

Om man går gul får man nog bonuspengarna nästa dag :)

Länk till kommentar

• 2 weeks later...