Nick Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 ingen kod, bara lira? Jepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Eftersom något annat än dollarkonto verkar katastrof rake-mässigt måste jag fråga om någon vet säkert vad bonusen är begränsad till för dollarkontona? Är det $70 känns det ju mindre bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Eftersom något annat än dollarkonto verkar katastrof rake-mässigt måste jag fråga om någon vet säkert vad bonusen är begränsad till för dollarkontona? Är det $70 känns det ju mindre bra. Även om du har ditt konto i annan valuta än dollar, så kan ju spela på dollarborden, i vilket fall som helst har jag mitt konto i dollar, och jag fick straxt över 90 $. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurrag Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Jag har spelat klart över 5 timmar men endast fått ca $55. Kan heller inte se ngn överblick på hur länge jag suttit, men kanske ingen annan heller gör. Har mailat men ej fått svar ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Även om du har ditt konto i annan valuta än dollar, så kan ju spela på dollarborden, i vilket fall som helst har jag mitt konto i dollar, och jag fick straxt över 90 $. Aha är det så det funkar. Tackar! Jag har spelat klart över 5 timmar men endast fått ca $55. Kan heller inte se ngn överblick på hur länge jag suttit, men kanske ingen annan heller gör. Har mailat men ej fått svar ännu. Håll oss uppdaterade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adam West Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Det står ju lixom i reglerna lite om hur bonusen betalas ut... dagen efter. Sedan att man kan ha röta o få det direkt är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Delas ut direkt du lämnat bordet eller borden. Summan beror på antal timmar du sutit vid bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adam West Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Delas ut direkt du lämnat bordet eller borden. Summan beror på antal timmar du sutit vid bordet. Fast inte enligt "reglerna", men de flesta jag hört från har fått det utbetalt "direkt". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Hum. Direkt efter att Pay to Play-bonusen bokförts under "in" kommer det en motsvarande "out"-post som kallas "USD to table chips (1 USD = 1.000 USD)", för ett netto på plusminus noll. Det är verkligen ingen summa jag tagit till något bord? Pengar till bord har ju dessutom en annan rubrik. Det kanske är frågan om fördröjning bara, men de kunde nog ha haft tydligare rubriker på kontoutdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Hum. Direkt efter att Pay to Play-bonusen bokförts under "in" kommer det en motsvarande "out"-post som kallas "USD to table chips (1 USD = 1.000 USD)", för ett netto på plusminus noll. Det är verkligen ingen summa jag tagit till något bord? Pengar till bord har ju dessutom en annan rubrik. Det kanske är frågan om fördröjning bara, men de kunde nog ha haft tydligare rubriker på kontoutdraget. Fick exakt samma grej. Får se om det löser sig. Vore lite jobbigt om man måste omsätta bonusen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Jag blev också förvånad av det. Men är det inte så att bonusen redan är inräknad i de andra summorna? Så att pengar ut från ett bord när du avslutar det innehåller bonusen? Själv multitablade jag och backade nog större delen av bonusen, och höll inte koll på summorna från de olika borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Jag blev också förvånad av det. Men är det inte så att bonusen redan är inräknad i de andra summorna? Så att pengar ut från ett bord när du avslutar det innehåller bonusen? Själv multitablade jag och backade nog större delen av bonusen, och höll inte koll på summorna från de olika borden. Ja det är precis som du säger. Upptäckte det själv nu. Bonusen betals till ditt konto --> sätts in på bordet du tar ut pengar ifrån --> betalas in på kontot tillsammans med pengarna du hade på bordet. Om man går gul får man nog bonuspengarna nästa dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyFlöjt Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Är det här en månadsbonus, dvs kan man spela in nya £50 varje månad? Behöver man då också göra en ny deposit varje månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjorne1491910376 Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Är det här en månadsbonus, dvs kan man spela in nya £50 varje månad? Behöver man då också göra en ny deposit varje månad? 1. Det brukar inte vara £50, utan £25. 2. Nej, du behöver inte sätta in cash varje månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Måste bara fråga om denna bonus gäller även på 7 stud FL $1/2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Måste bara fråga om denna bonus gäller även på 7 stud FL $1/2? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 är denna bonus bara för PF-medlemmar, dvs måste man länka häriffrån eller är det bara att gå via deras hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjorne1491910376 Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 är denna bonus bara för PF-medlemmar, dvs måste man länka häriffrån eller är det bara att gå via deras hemsida? Du kan signa på deras hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Är det per timme man spelar eller om man lirar 1timme på två bord får man dubbel bonus? Betalas den ut direkt till kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Är det per timme man spelar eller om man lirar 1timme på två bord får man dubbel bonus? Betalas den ut direkt till kontot?japp och japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aikman Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Hur ser man hur många timmar man har lirat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
9-LIVES Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Det här verkar ju hur nice som helst, måste prova denna ikväll. Är det någon som har ett förslag på bankrulle för att cleara denna på NL $0.5/1.0. Jag kommer inte sätta in någon stor rulle här, vill bara ha en för att cleara bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aikman Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Verkar vara tillbaka på £25 nu igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Verkar vara tillbaka på £25 nu igen. var bara £50 i september Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
9-LIVES Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Jag startade konto för någon timme sedan och får i alla fall 10 pund i timmen för att spela. Verkar som att alla får den bonusen fram till och med imorgon även om de bytt bannrarna på hemsidan till 5 pund i timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts