Bernt Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 Måste man lira 1 timma i ett sträck för att tiden ska räknas? Kan jag se någonstans hur länge jag spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 Måste man lira 1 timma i ett sträck för att tiden ska räknas? Nej, du kan spela hur du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Måste man det? Står det i T&C? Annars e det juh nästan free cash näee, de behöver du inte. var en smula ironisk i mitt förra inlägg , men du kan lämna dina pengar på kontot och ta 50£ bonusen varje månad utan att sätta inn mer pengar Jag tvivlar på att de kommer köra den här bonusen varje månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Måste man det? Står det i T&C? Annars e det juh nästan free cash näee, de behöver du inte. var en smula ironisk i mitt förra inlägg , men du kan lämna dina pengar på kontot och ta 50£ bonusen varje månad utan att sätta inn mer pengar Jag tvivlar på att de kommer köra den här bonusen varje månad. även om dom inte kommer det så kommer dom med all säkerhet ha kvar deras gamla 25£ bonus som du kan ta varje månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 även om dom inte kommer det så kommer dom med all säkerhet ha kvar deras gamla 25£ bonus som du kan ta varje månad Har den samma villkor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjorne1491910376 Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 även om dom inte kommer det så kommer dom med all säkerhet ha kvar deras gamla 25£ bonus som du kan ta varje månad Har den samma villkor? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 hur pass dålig ska man vara för att förlora 10 BB/timme på FL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 total rake: $11 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Kontot ska vara i GBP då eller? För om man har USD blir det väl 50 $ istället? ELler har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Kontot ska vara i GBP då eller? För om man har USD blir det väl 50 $ istället? ELler har jag fel? du har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legenden1 Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Kontot ska vara i GBP då eller? För om man har USD blir det väl 50 $ istället? ELler har jag fel? För de som fortfarande inte förstått motsvarar bonusen 19 dollar/timme som betalas ut automatiskt allt eftersom. Riktigt bra bonus även om dealern på Cryptonätverket alltid har varit en dyngspridare av rang!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Hur ser man hur lång tid man har spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adam West Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Kolla din 'account statement' för o se hur mycket du fått i bonus. Du kan max få ca $95. Ps. 'account statement' finns i din 'my account' del på hemsidan Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 hmm, jag har bara fått 70 dollar, och enligt supporten är det max... konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 hmm, jag har bara fått 70 dollar, och enligt supporten är det max... konstigt? Skulle inte förvåna mig om dem satt max gräns för $ konton på 70$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 har spelat på 5 st 1/2-bord i 30 min men inte ser jag nån bonus i min account statement Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 du ser det när du lämnar bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Ok, denna såg ju intressant ut. Men nu när man går in på deras sida så står det bara erbjudande om £25/5 tim: Free £25 - Get Paid £5 Per Hour To Play* If you need an extra reason to visit the William Hill Poker room, this is it. Because for every hour you're playing poker for real in the room, £5 will be credited to your account. You can spend a total of five hours of paid playing time and receive a maximum credit of £25! *Tournament play does not qualify for the Get Paid To Play promotion, nor does play on tables below 1.00/2.00 limit tables or below 0.50/1.00 pot limit/no limit tables (in any currency). New Offer For Existing Players - £25 Free! Already a member of the William Hill Poker Rooms? Then you can now get paid to play every month - up to a maximum of £25 per month! Whether you're new to William Hill Poker or a seasoned player, you could have the chance to be paid for playing poker! Är £50 bonusen borta? Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Ok, denna såg ju intressant ut. Men nu när man går in på deras sida så står det bara erbjudande om £25/5 tim: Free £25 - Get Paid £5 Per Hour To Play* If you need an extra reason to visit the William Hill Poker room, this is it. Because for every hour you're playing poker for real in the room, £5 will be credited to your account. You can spend a total of five hours of paid playing time and receive a maximum credit of £25! *Tournament play does not qualify for the Get Paid To Play promotion, nor does play on tables below 1.00/2.00 limit tables or below 0.50/1.00 pot limit/no limit tables (in any currency). New Offer For Existing Players - £25 Free! Already a member of the William Hill Poker Rooms? Then you can now get paid to play every month - up to a maximum of £25 per month! Whether you're new to William Hill Poker or a seasoned player, you could have the chance to be paid for playing poker! Är £50 bonusen borta? Nån som vet? Du måste ha nån gammal cashad sida, det är fortfarande £50 som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Jag gick in nyss och har aldrig varit där förut. Om du går in där nu, ser inte erbjudandet om £25 då? På adressen: http://www.william-hill-poker.com ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 haha. william-hill-poker.com visar £25 och williamhillpoker.com visar £50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 lolla mig långsamt, att man reggar flera domäner som liknar varrandra och pekar dom till en o samma site är väll standard. Men att lägga upp samma site fast i olika versioner har jag aldrig sett förut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Jag gick in nyss och har aldrig varit där förut.Om du går in där nu, ser inte erbjudandet om £25 då? På adressen: http://www.william-hill-poker.com ?? Gå in på http://www.williamhillpoker.com/ istället, där står £50. Samma sak poppar upp när man startar pokerklienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Jo det är grönt nu, första timmen avklarad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 ingen kod, bara lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts