Gå till innehåll

WilliamHillPoker.com - £50 för 5 timmar

AnnaDea

Recommended Posts

• Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste man det? Står det i T&C? Annars e det juh nästan free cash :roll:

näee, de behöver du inte. var en smula ironisk i mitt förra inlägg ;), men du kan lämna dina pengar på kontot och ta 50£ bonusen varje månad utan att sätta inn mer pengar

Jag tvivlar på att de kommer köra den här bonusen varje månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man det? Står det i T&C? Annars e det juh nästan free cash :roll:

näee, de behöver du inte. var en smula ironisk i mitt förra inlägg ;), men du kan lämna dina pengar på kontot och ta 50£ bonusen varje månad utan att sätta inn mer pengar

Jag tvivlar på att de kommer köra den här bonusen varje månad.

även om dom inte kommer det så kommer dom med all säkerhet ha kvar deras gamla 25£ bonus som du kan ta varje månad
Länk till kommentar

Kontot ska vara i GBP då eller? För om man har USD blir det väl 50 $ istället? ELler har jag fel?

För de som fortfarande inte förstått motsvarar bonusen 19 dollar/timme som betalas ut automatiskt allt eftersom. Riktigt bra bonus även om dealern på Cryptonätverket alltid har varit en dyngspridare av rang!!!

Länk till kommentar

Ok, denna såg ju intressant ut. Men nu när man går in på deras sida så står det bara erbjudande om £25/5 tim:

Free £25 - Get Paid £5 Per Hour To Play*

If you need an extra reason to visit the William Hill Poker room, this is it. Because for every hour you're playing poker for real in the room, £5 will be credited to your account.

You can spend a total of five hours of paid playing time and receive a maximum credit of £25!

*Tournament play does not qualify for the Get Paid To Play promotion, nor does play on tables below 1.00/2.00 limit tables or below 0.50/1.00 pot limit/no limit tables (in any currency).

New Offer For Existing Players - £25 Free!

Already a member of the William Hill Poker Rooms? Then you can now get paid to play every month - up to a maximum of £25 per month!

Whether you're new to William Hill Poker or a seasoned player, you could have the chance to be paid for playing poker!

Är £50 bonusen borta? Nån som vet?

Länk till kommentar

Ok, denna såg ju intressant ut. Men nu när man går in på deras sida så står det bara erbjudande om £25/5 tim:

Free £25 - Get Paid £5 Per Hour To Play*

If you need an extra reason to visit the William Hill Poker room, this is it. Because for every hour you're playing poker for real in the room, £5 will be credited to your account.

You can spend a total of five hours of paid playing time and receive a maximum credit of £25!

*Tournament play does not qualify for the Get Paid To Play promotion, nor does play on tables below 1.00/2.00 limit tables or below 0.50/1.00 pot limit/no limit tables (in any currency).

New Offer For Existing Players - £25 Free!

Already a member of the William Hill Poker Rooms? Then you can now get paid to play every month - up to a maximum of £25 per month!

Whether you're new to William Hill Poker or a seasoned player, you could have the chance to be paid for playing poker!

Är £50 bonusen borta? Nån som vet?

Du måste ha nån gammal cashad sida, det är fortfarande £50 som gäller.

Länk till kommentar