harcourt Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "Jag är förkyld, trött, less på tjejen och livet i stort. Äh, jag mår nog bättre av att slå mig ner vid datorn och spela lite grann." fem förlorade 30-70-lägen senare: "Jag är ju bara lite less, inte på tilt. Om det finns nån rättvisa och denna har nåt slags heder i kroppen så borde den låta mig vinna efter all denna otur, så jag kan lika gärna spela lite högre ett tag." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "Men jag får ju 2 mot 1!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "Fan va segt det är å grinda, jag tar ledigt från pokern en vecka." Men allvarligt talat är nog min dyraste tanke denna: "Jag tjänar ju så bra på att multitabla och bonushora, varför ska jag gå upp i nivå bara för att rullen tillåter det?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "Men jag får ju 2 mot 1!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 1. "Jag är trött och tiltad men behöver bara lite tur för att komma tillbaka. Bara några bra händer som inte är beroende av hur jag spelar..." 2. "Kan fisken vinna hela tiden på vilka två som helst kan väl jag!?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 2. "Kan fisken vinna hela tiden på vilka två som helst kan väl jag!?" Det där fenomenet är fan läskigt, fiskarna prickarALLTID hålstegen med 84off, men inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 "Iom att WPEX har 100% RB så får jag mer pengar på måndag om jag synar nu." "69s är fan stål, cap." "Lätt att jag kan få in en 3-4 BB på river om jag sätter färgen, skit i pot oddsen!" "Han har inte TP, han satt ju för fan i big blind!" "Satan vilken rush, bäst att sluta spela för dagen." "Satan va det går dåligt, bäst att fortsätta för att breaka even." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torch Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 "Synar för information." Annars är väl olika varianter av "Nu kan jag lika gärna förlora allt" absolut mest kostsamma. När man inte ens bryr sig om att tänka på några omständigheter ang. kort och motståndare.. man synar ändå med devisen "Vad ska jag med 1/3 inköp till när jag lika gärna kan bli av med hela?". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 "Jag är stirrig och skakig av kaffebuffén, och rätt trött nu vid tretiden på natten. Jag borde casha ut nu. Nä, jag spelar till stängning!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spacemac Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 "Gud finns". Syn --> utdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 "Men alltså den här gången måste han ju kunna lägga sig" "Han kan ju bara inte tagit den linje med den handen, syyyn!" "Han gör ett move, jag ställer" "Jag har så mycket bättre timlön med 10 bord" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Han check-raisar mig all-in på rivern. Han måste ju ha mig slagen. Jag måste bara få veta att jag borde lägga mig. SYN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Homer J S Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Min personliga kostsamhetslista: 1) "Äh, va fan!" (ofta efter tio sekunders huvudräkning som slutat med att jag intellektuellt kommit fram till att det inte finns några som helst potodds, implecita eller andra, att syna fi) => syn. 2) "Potodds Schmottodds" (när det är så uppenbart att det inte finns några pottodds att jag inte ens bryr mig om att räkna på det.) => syn. 3) "Gött, AsAc på knappen! Äh, vafan, inga limpers innan, bäst jag bara limpar själv, annars vinner jag bara blindsen." => Flop: 6,7,8, alla hjärter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 (... då man har missat ett gäng drag i rad, typ 2-3 flushar och nåt stegedrag...) "men ffs, gick du allin på min reraise din jävla tomte, omfg tomte tomte tomte, jag är ju inte så djup i potten då de var orejsat innan omfg....... NÄ JAG SYNAR, HAR JU MISSAT ALLA INNAN JUUU" ....(tomten sitter med två överkort i samma färgdrag och du klonkar,... du drar från bordet för du är så generad...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 "Spelarna på denna nivån är idioter som höjer med anytwo, jag spelar ut honom efter floppen! SYN!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 "Nu när jag missclickat kan jag lika gärna fullfölja bluffen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 "Hmm, turspel med Shahin86 låter kul, han kan ju inte vinna varje gång?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 "Hmm, turspel med Shahin86 låter kul, han kan ju inte vinna varje gång?" Det DÄR låter kostsamt! Lätt det dyraste tanken hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 "Någon måste ju vinna på Triss." (sagt efter 148972364:e niten i rad) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 "Pottodds är för veklingar" "No guts no glory" "Sätter jag den här runner-runnern kommer han att tilta så illa att..." "Nu skall det bli åka av. Oops..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phalen Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 "i värsta fall kan man ju alltid dra in kåken." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 "bäst jag bettar lite, vill ju inte han ska lägga sitt drag" fast annars är de nog "vad kan han ha" som kostat mest ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 "bäst jag bettar lite, vill ju inte han ska lägga sitt drag" fast annars är de nog "vad kan han ha" som kostat mest ändå. Den första kostade mig en plats i en SNG! slowspela aldrig top-set med AA på totalt ofarlig bräda, turn gav honom öppet stegdrag, river satt stegen...ut som 8a -you've got to gamble to win! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 jaja, det är ju kvällens sista hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vigge Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 "Eftersom jag har ett ess och det ligger ett på bordet så är det ju fan omöjligt att han också ska ha ett!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts