Gå till innehåll

Jimpman - tillbaka bättre och starkare än någonsin


Jimpman

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad händer, blev Sverigebesöket längre än planerat?

 

Det stämmer kompis. 10dagar långt vart det. 238 mil avverkade i bil, helt ensam. Men de 10dagarna har varit underbara, skönt att vara borta från denna håla en sväng. Den enda poker jag lirade var på en klubb i lkpg efter krogen packad som en åsna. Var ju min födelsedag. Några kända ansikten var det på klubben eller egentligen bara ett. Ross, killen var sjukt otrevlig i början och kaxigare än få, men vi delade taxi hem därifrån vid 5-6 på morgonen då visade han sin bättre sida...:D

 

Veckan vart betydligt dyrare än väntat så måste tyvärr tömma pokerkontot för att börja om igen nästa vecka. Vad ska man säga måste ju ha råd med mat och räkningar. Känns väldigt tråkigt att göra det, men kan ju inte hänga upp mig på att bygga så mycket att jag går hungrig hela dagarna.

 

Cashade ut 1400$ (det som var kvar) hade en sista backdag innan jag åkte till Sverige... men men bara ta nya tag i nästa vecka.

 

Puss på er alla så länge...

 

Jimpman

 

Resultat:

VECKA 1: 12.5h +423$ +33.8$/h

 

VECKA 2: 16h +147$ +9.2$/h

VECKA 3: Dyr semester...;)

 

UTTAG -1420$

 

Total Bankrulle: 0, Nystart nästa vecka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Det här e faktiskt första pausdagen sen slutet av september. Är fortfarande kvar i Norge och jobbar men inte länge till, har lessnat helt på den skitstöveln jag har till chef. Jobbar därför bara november ut.

 

Jag har dock gått ruggigt bra sen sist jag skrev, eller ivartfall semibra. har plussat cirka 12300$ sen 2oktober mest i multi tables turneringar. har cashat ut ungefär hälften och ar en rulle på cirka 6000$ nu, kommer inte hålla mig till mina bankrulle krav i början av dagboken utan kommer spela 1-2 och 1.5-3NL och se till att jag hittar plusset där.

 

Dessutom kommer jag åka på PAF's kryssning den 18 november sponsrad av tellpoker. Blir fint dår då tillfället att träffa en del polare bland annat Jonas Norrman som e min gamla chef och gode vän. Han klonkade en 5:e plats i WPT reno i våras...

 

 

Puss på er alla så länge kommer uppdatera ibland med spännade händer o.s.v inte som tidigare då jag uppdater varje dag...

 

GOD NATT/// en full jimpman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...