baller Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 http://di.se/Index/Nyheter/2006/08/31/199504.htm?src=xlink 24H Poker, som har gått samman med Daydream, redovisar ett resultat efter skatt på minus 84,5 miljoner kronor (6,2) för årets första sex månader. Citera
Jennez Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Sjukt trakigt. Jag tycker verkligen att de gor ett bra jobb. Tyvarr ar det ju en hel del yttre omstandigheter som satter dem i skiten gang pa gang. Citera
PREVARANT Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Hur ser framtiden ut för 24h-network? 1 år framåt från idag,vad tror ni? Själv tror jag att de aldrig kommer återuppleva de bästa dagarna som fanns. Många faktorer talar för det en del av dem kan 24h ej belastas för men en hel del hade kunnat gjorts annorlunda. Självförvålad BadBeat Citera
AAisking Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Hur ser framtiden ut för 24h-network? 1 år framåt från idag,vad tror ni? Själv tror jag att de alldrig kommer återuppleva de bästa dagarna som fanns. Håller med dig, de diskussioner och de motgångar vi ser mot onlinepokersajterna, seriösa och mindre seriösa är början på en rejäl upprensning i träsket, flugan har landat... Citera
D.H. Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Hur ser framtiden ut för 24h-network? 1 år framåt från idag,vad tror ni? Själv tror jag att de aldrig kommer återuppleva de bästa dagarna som fanns. När det gäller antal aktiva spelare, hur många fler än nu har de legat på som mest? Citera
Gerhard Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Noteras bör att nedskrivninen med 100 Mkr är en nedskrivning av goodwill och inte påverkar kassaflödet. Börsen begrep detta och kurspåverkan var minimal. Citera
PREVARANT Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Hur ser framtiden ut för 24h-network? 1 år framåt från idag,vad tror ni? Själv tror jag att de aldrig kommer återuppleva de bästa dagarna som fanns. När det gäller antal aktiva spelare, hur många fler än nu har de legat på som mest? Fanns en tid då lägsta blinds nivå var 0.25/0.50 det var inget ovanligt med 15 fulla 1/2 bord. Inte heller fanns det frerolls eller höga cg bord som automatisk lockar till sig hundratalet observerande varje gång det är action där. Aktiva spelare låg på ungefär samma som nu men skillnaden är stor micro-limit borden dominerar aktiviteten,samtidigt som sng's har mer trafik en tidigare på grund av att det finns mer och välja på servern är bättre mm. Samtidigt ska man ej glömma att det idag är ungeför lika många online nu som för 1 år-sen trots att klienten ej fungerade då,gick knappt en dag utan strul med servern. Citera
Recommended Posts