Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Och eftersom den tråden låstes för att det gick OT för tredje gången så får det här bli nya diskussionstråden.

Här diskuteras Ringholms utspel.

Ingen yttrandefrihetsdiskussion, ingen "barnporrbildsdiskussion" och ingen jävla politisk diskussion om vilket block som är bäst. Då låses era konton direkt. Håll er on topic eller skriv inte!

Postad

Tack Ola.

Jag tror att en realisering av Ringholms utspel ligger väldigt långt borta. Inte för att pokerlobbyn är stark (eller särskilt välartikulerad). Utan bl.a. för att det är ett tekniskt helvete att genomföra och efterleva.

Postad

Det lär ju förmodligen gå komma runt på ett eller annat sätt via neteller osv om detta nu skulle gå igenom till slut.

däremot kommer vi förmodligen tappa en majoritet av alla nöjesspelare och en hel del döda pengar försvinner från sajterna iom att det blir ett projekt av det hela...

Postad
däremot kommer vi förmodligen tappa en majoritet av alla nöjesspelare och en hel del döda pengar försvinner från sajterna iom att det blir ett projekt av det hela...

Eftersom Svenskarna bara består av en jätteliten del av världens pokerspelare så skulle det inte påverka fiskevattnen märkbart. Det som oroar mig mest är ifall de skulle lyckas med att lägga en ip-spärr på de pokersiter jag vill spela på. I så fall blir man förmodligen tvungen att lägga pengar på att komma runt det.