Jackee Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Såg två som chipdumpade idag. de lämnade bordet då jag satte mig ner.. ska man anmäla dem.. såg hur de dumpade och sparade händerna de spelade. Citera
Jackee Postad 30 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2006 om jag då anmäler det, vad innebär det för mig? händer det ngt mer än att jag rapporterat de jag såg ? Citera
elvisero Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 om jag då anmäler det, vad innebär det för mig? händer det ngt mer än att jag rapporterat de jag såg ? du borde väl rimligtvis bara kunna skicka ett mail med vilket bord och vilken tid, alternativt vilka handnr, det handlade om. Tycker definitivt att du ska anmäla det, det är mot reglerna och är dåligt för poker. Citera
PartyPoker Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Anmäl det omedelbart! Och skicka sen ett PM till mig med det svar du får så jag kan hålla mig lite uppdaterad. Bra initiativ så vi får stopp på det här eländet! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
dr noob Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Ringen ni polisen om nån gåt mot grön gubbe också? Citera
pop1 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Ringen ni polisen om nån gåt mot grön gubbe också? Det är tillåtet att gå mot grön gubbe. Citera
Largo-Sama Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Ringen ni polisen om nån gåt mot grön gubbe också? Nej, men om jag ser någon sno ett visakort så gör jag det. Eftersom det finns möjlighet att föra över pengar mellan partypoker-konton så är det med stor sannolikhet pengatvätt vi har att göra med. Citera
guldfisk Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Och skicka sen ett PM till mig med det svar du får så jag kan hålla mig lite uppdaterad. Det hjälper om man sedan läser sina PM. Har skrivit PM till dig för ett tag sedan utan att du har läst det. Citera
PartyPoker Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 guldfisk: Sorry, du har svar nu. Det tog lite tid för jag ville se om man kunde notera om de hade satt det i system. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts