Elvis Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Jag såg att Pacific dragit igång sina WSOP-satelliter inför 2007 redan. Ett paket till Main Event är värt $12,500, så det verkar onekligen som om buy-in förblir $10,000. Det har ju gått rykten i ett par år om en förestående höjning. Någon som vet om buy-in för 2007 års Main Event blivit bekräftad? Citera
danielfroberg Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Jag kan inte riktigt få kläm på var, men i söndags (jävligt bakfull men vad förväntar man sig när man försöker supa ikapp med parre, och spriten är gratis ) Läste jag på en "säker" site att inköpet förblir $10K Jag kan faktiskt inte ens sätta in sammanhanget det stod i, men säkert var det iaf Citera
Poperick Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Jag såg att Pacific dragit igång sina WSOP-satelliter inför 2007 redan. Ett paket till Main Event är värt $12,500, så det verkar onekligen som om buy-in förblir $10,000. Vilka siter är det som erbjuder satelliter där man förutom inträde får även resa, boende samt en del fickpengar bekostade? Blir ju rätt dyrt om man får stå för resa och boende själv annars. Party Poker lär väl erbjuda sådana satelliter eller? Poker Stars vågar jag inte kvala via eftersom man riskerar att skatta för en eventuell vinst. Citera
Recommended Posts