Gå till innehåll

Du vet att du är beroende...


TotalFarsa

Recommended Posts

Tja, nog för att jag har en tolerant sambo osv men ibland börjar man undra över sig själv och över den tid man lägger ner framför datorn. Därför tänkte jag att vi kan starta en tråd där vi lägger varningstecken i form av "Du vet att du är beroende av internetpoker när XXXXXXX"... Humoristiska såväl som faktiskta inlägg uppskattas såklart :D

 

Kan börja med några så fyller ni på med resten:

 

Du vet att du är beroende av internetpoker när dina polare säger "Jasså, du har lyckats slita dig från pokern en kväll"

 

Du vet att du är beroende av internetpoker när du drömmer mardrömmar om den senaste runner-runner-badbeaten

 

Du vet att du är beroende av internetpoker när du inte kan använda jobbdatorn utan att leka med en trave pokermarker samtidigt

 

Du vet att du är beroende av internetpoker när sambon börjar beklaga sig inför sina vänner om ditt konstanta spelande

 

/TF - på god väg ;)

 

*Edit - Ok Kubo, du har väl rätt! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet att du är beroende av internetpoker när du drömmer att Expekts kortlek är felkodad, den innehåller en knekt för mycket

Skulle inte förvåna mig om det verkligen var så. ;)

 

- - - - -

 

Den här då:

  • Du vet att du är beroende av internetpoker då du varken har någon sambo eller några polare kvar.

(Förresten är det svårläst med så mycket fetstil, så sluta gärna med det.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet att du är beroende när du kör om en bil och, utan att tänka på det, säger "re-raise".

 

haha :D

 

(så här är det för mig)

 

Du vet att du är beroende när alla som du har på din icq/msn lista automatiskt antar att så fort du är online så spelar du poker, och de gärna slänger iväg ett medelande "sluta spela".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, nu kom jag att tänka på när jag vaknade för ett par dagar sedan. Jag vaknade på grund av något oväsen, och då tänker jag direkt: "jahapp, nu va den turneringen slut" ungefär som det skulle vara någon slutsignal. Men ni vet ju hur man kan bli när man halvsover.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet att du är beroende av internetpoker när du säger åt dig själv att knappen bara ska gå ETT varv till innan du slutar. Och säger det ett flertal gånger....

 

 

Du vet GARANTERAT att du är beroende av internetpoker när du nickar igenkännande och ler lite åt NÅGOT av ovanstående inlägg 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...