Gå till innehåll

Ta bort denna plz :) - LongAgo


LongAgo

Ska LongAgo fortsätta med denna dagbok?  

18 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska LongAgo fortsätta med denna dagbok?

    • Ja
      11
    • Nej
      3
    • Vem bryr sig
      4


Recommended Posts

13ptBB/100 är mycket bra. Klarar du hålla det i det långa loppet är det riktigt bra. Tror det blir svårt, men klart du ska sikta på det (eller öka den ;)). Själv har jag 7.80 ptBB/100 på SvS 5/10-10/20 (mest 5/10) över knappt 100k händer.

 

Alltid lika kul när man får gratispengar från siter. Fick $18 från ladbrokes för länge sen, började med att torska ned till $5 och sen vända upp det till $200 innan jag cashade ut. Var lite nervöst ett tag, man vill ju inte "gula" på NL25 liksom, det vore ganska pinsamt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 439
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjenare, det varierar faktiskt ganska mkt, ofta beroende på hur jag känner mig och hur borden ser ut att vara. Värdet på 2/4 borden på ongame kan variera mkt beroende på hur många regulars det sitter. 1/2 borden på ongame är näst intill endast nötpeddlare vilket gör att den nivån, i princip, är hopplös att spela. Alltså resonerar jag så att nl100 och nl400 är mest värde på, lite beroende på hur borden ser ut. NL50 spelar jag bara när jag känner att jag har antiklonk, detta för att bygga självförtroende. Senaste veckorn har det blivit mest nl100 och nl400

Ah okej. Smart att variera beroende på dagsformen. Får se om jag kliver upp o testar på lite högre nivåer snart igen. Är ju egentligen nu när klonken är på topp man ska testa ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt nice post. Läste igenom det nu. Mkt vettiga saker han tar upp. Tror nog de allra flesta är väldigt dåliga på att analysera händer de själva inte är inblandade i. Där har man mkt att utveckla känns det som.

 

Jag försöker intala mig det här för tillfället ;-)

...Bad beats are no longer bad beats, they are just the cards coming out randomly, evening themselves out over time.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja, kommer bara bli lowstake ett par dagar framöver, rullen är nämligen på flytt. Skall byta site pga diverse omständigheter och hade bara ~1k löst att panga in på nya stället, så det blir lowstake lir ett par dagar! Känns faktiskt ganska skönt, man slipper fundera en massa och har man en bra hand är den oftast bäst :D. :h:

Jaha. Vilken site ska du grinda sönder nu då? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...