Gå till innehåll

Ta bort denna plz :) - LongAgo


LongAgo

Ska LongAgo fortsätta med denna dagbok?  

18 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska LongAgo fortsätta med denna dagbok?

    • Ja
      11
    • Nej
      3
    • Vem bryr sig
      4


Recommended Posts

  • Svars 439
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En kort session nyss, spelade bara ett bord samtidigt som jag railade mrdawwe i partypoker miljonen. Ser bra ut för honom. Samtidigt hann jag hitta plusset på bordet jag spelade. Jag får AKs UTG och callar bara, D höjer 4 ggr BB och jag synar endast i denna tvåvägspot. Flop visar AQx och jag checkar, han betar halvpot, jag raisar till pot. Turn ger mig två paret med kungen och jag checkar till honom, han betar pot jag raisar honom all in och han blixtsynar med AT.. stackarn. Nåväl, dags att sova..

 

Denna session: +$67

BR: $467

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja, första sessionen avklarad för dagen! Hände egentligen inget speciellt, dock en hand som var lite konstig fast det berodde mest på att motståndet var så uselt och inte kunde lägga sina A med dålig kicker mot min AK. Tappade dock ett inköp på ett av mina fyra bord då jag sprang in i QQQ mot mina TTT :(

 

Fan man har ju ångest över att ens dygnsrhytm är så totalt sabbad, kommer inte ur sängen förns det är dags att laga middag, suck!! Vad ska man liksom göra åt den? Är ju toksvårt att vända på den, och fiskiga amerikanare på nätterna är ju thx att råna. :lol:

 

Denna session: +$130

 

BR: $580

 

Är tillbaka lite senare när jag gjort min super tabasco köttfärssås :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BR mål (USD) - Avklarat (datum)

[1500] - [To come..]

[3000] - [To come..]

[6000] - [To come..]

[12000] - [To come..]

[Polarns Syrra] - [To come..]

 

 

 

 

Wish me Luck!

 

Sköna mål ;)

 

gl

 

Haha, tack! Tror du jag kanske tar mig vatten över huvudet :)? möjligtvis med de sista målet men resten borde väl vara lätt avklarat, eller så är det bara jag som läst för mycket i mats dagbok :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja har inte skrivit på två dagar, pga att jag varit lite borta, lyckades precis klonka en 20 dollars turre. Eller klonka och klonka vet jag inte men jag kom tvåa iallafall.

 

Jag sitter med lite lägre stack mot honom på D, han raisar när jag endast callar med JJ. Självklart ställer jag in med JJ preflop och han viker up AT och klonkar A på flop. Surt som fan. Men det gav iallafall 488 dollar extra i kassan. Finemang!

 

MTT: +$488

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att vara nån glädjedödare.. Men, polares lillasyrror, som man dessutom inte fått välsignelse av polarn själv att ragga på.. Är inte det lite out-of-bounds?

 

Håller med, det där är långt utanför regelverket.

Jag hade nog checkat/synat ner inget att ställa in på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade visst missat den här dagboken, även om jag inte spelar NL CG så verkar den intressant. Bra förstainlägg där du berättar lite om dig till skillnad från vissa andra som skriver typ 5 rader.

 

Älskar förresten målen du har satt, ska bli kul att se om du uppnår dom (tänker då främst på det sista :P )

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket conspiracy! Jag har länge och med glädje följt dina inlägg här på pokerforum.nu, vore skoj om du kommenterade och följde min dagbok!

 

Jag ska försöka kommentera så gott det går, just NL CG är typ det enda jag inte har spelat särskilt seriöst så det vore kul att bli lite bättre på det.

 

Målen som jag satt gällande poker kanske är att ta i, men om man siktar mot stjärnorna så kommer man kanske till månen! Så varför inte?

 

Att sikta högt är bra tycker jag! Försök dock att inte bli alltför resultatinriktad under korta perioder, typ dagsmål är rätt värdelöst. Jag har själv arbetat som säljare och är beroende av att ha mål att sikta mot vad jag än gör!

 

Angående det sista målet så är det lite diffust, jag vet inte riktigt vad jag behöver för BR för att nå målet! Men vadå liksom, alla vet ju att det mesta vad gäller kvinnor går att nå med en hygglig BR (TA INTE ILLA UPP ALLA EVENTUELLA KVINNOR, men det är sant )

 

BR-krav har jag ingen direkt koll på. Det viktiga i det här läget är att vara selektiv och samtidigt väldigt aggressiv. Lös/passiv kan inte bli annat än katastrof. En annan intressant kombination är lös/aggressiv, passar bra om du vill gambla lite! :P8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...