Ristenstrand Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 1.5/3$ kanske är UB.s bord? för där verkar det va väldigt lite folk nu när unibets sida är nere..eller så är det för det är så ovanlig nivå....konstigt att ja kan va inloggad förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Jag tror detta var det största misstag unibet kunde göra. Jag e ganska säker på att jag inte fortsätter om dem inte ger ett bra bonus erbjudande inom snar framtid. Utan rb e jag borta.... =( Jag är ledsen att min favorit sajt e pajj snyft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 och du spelade där från början för att? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Någon som vet (och gärna verifierat) vilka nivåer på Texas NL som Unibet har egna bord och vilka de delar borden med övriga Prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Men B2B börjar väl bli lite väl infekterat av drösvis med oseriösa skins samt en del tekniska problem? Vilka skins handlar det om för på sidan http://www.b2bpoker.com är det ju en formidabel djungel av skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Jäklar, hade ingen aning om att det fanns så många skins på b2b. Vilken soppa. Kanske dags att satsa på kvalité framför kvantitet? Eller dom kanske får in alla pengar på folk som "köper" sig ett skin, eller vad man nu betalar för avgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts