Fishmonger Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Jag vann precis en 6$ rebuy turnering på partypoker med 250 startandes och jag är så jävla glad så jag håller på att smälla av!! 1300$ blev det och det är min största vinst någonsin! Turneringen tog ca 5h och när det var dags för finalbord så dominerade jag fältet. Var tvungen att skriva av mig lite! Citera
jojje2k Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Grattis!!! Men orka göra tråd edit: Grattis stavas alltid med ett t Citera
Fishmonger Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Orka kommentera att jag orkade göra en tråd Tack! Det var faktiskt nästan gratis eftersom jag enbart investerade 6$ i inköp och 5$ addon. Citera
Preder Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Grattis Fishmonger. Har själv lite svårt för rebuys för det känns som de som investerar mest vinner. Du bevisade just motsatsen. Du måste väl byggt stacken ganska fort då? Annars hamnar man ju i ett enormt underläge mot de som köper 20 rebuys direkt, vilket man kan på B2B. Känner inte till PP:s regler för rebuys, men det var strongt gjort iaf. Får jag vinna en turnering nu? Har varit 2:a som bäst Grattis än en gång. Citera
Kinky Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Grattis Fishmonger. Har själv lite svårt för rebuys för det känns som de som investerar mest vinner. Du bevisade just motsatsen. Du måste väl byggt stacken ganska fort då? Annars hamnar man ju i ett enormt underläge mot de som köper 20 rebuys direkt, vilket man kan på B2B. Känner inte till PP:s regler för rebuys, men det var strongt gjort iaf. Får jag vinna en turnering nu? Har varit 2:a som bäst Grattis än en gång. Tror du menar Wild West Citera
Jögge Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Går inte att göra så många rebuys tror det enbart är om man kommer under ett visst antal marker. Citera
hajen Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 grattis! Här postas alla turre vinster http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4737&highlight= Citera
illerrre Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Går inte att göra så många rebuys tror det enbart är om man kommer under ett visst antal marker. i praktiken kan du göra hur många rebuys du vill på partypoker. Citera
kfluffie Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 grattis! Här postas alla turre vinster http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4737&highlight= Precis! Tack Hajen! Citera
Recommended Posts