Gå till innehåll

Snacktråd för EvilTables satellit, aka Giganternas kamp


Nusseman

Recommended Posts

Glöm inte att logga in på EvilTable i morgon lördag för att heja fram de fyra internetkvalarna och de fyra forumprofilerna som gör upp om en biljett till höstens stora händelse PAF/POKERFORUM.nu cruise 2006. Ni kommer även kunna följa årets prestigemöte där åtta moderatorer gör upp om vems ord som är lag i våra interndiskussioner :)

 

Spelstart för Kryssningsatelliten är 18.00 och moderatorturneringen en kvart senare.

 

eviltable.27.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr har Othello insjuknat i lunginflammation lagom till helgens drabbning. Vi har gjort så att vi istället lottade ut hans plats bland de som kom på andra plats i frirullarna. Juggler79 blev den lycklige vinnaren som tar Othellos plats på finalbordet i morgon kväll kl 18.00

 

Krya på dig Othello.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr har Othello insjuknat i lunginflammation lagom till helgens drabbning. Vi har gjort så att vi istället lottade ut hans plats bland de som kom på andra plats i frirullarna. Juggler79 blev den lycklige vinnaren som tar Othellos plats på finalbordet i morgon kväll kl 18.00

 

Krya på dig Othello.

 

Tackar, lycka till alla. Trist som fasen att inte kunna vara med :(

 

Själv är jag i ngt slags feberdimma och var precis på vippen att shortstacka bord långt över min nivå. Ser någon mig där så stoppa mig.

 

Snoffsig design på klienten förresten. Nh, wp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såååja, nu sitter jag i Västerås. På ett kontor med ett EvilTable bredvid mig. Alkoholhalten är fortfarande hyfsad - två öl och två fyror Jäger och två glas bål. Förresten så är EvilTables bål sjukt jävla god. Precis vad man behöver efter att ha backat rakt ut på Sviten, dragit till en medeltida källare och druckit mjöd och "något medeltida och äckligt" (precis den beställningen körde jag) och sen klivit tillbaka till Sviten och plussat lite taxipengar på backgammon och druckit ÄNNU mer....

 

Än så länge mår i alla fall tiltparre bra. Hur det kommer bli vid 03 ikväll (stänger krogarna 03 på landet?) när man hinkat alla patetiska raggningsförsök och är allmänt full och mår dåligt får vi väl se - men först ska jag fanimig klonka turneringshelvetet. Hur ska jag kunna hinka?

 

Öh, mer bål.

 

Over and out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...