Nusseman Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Glöm inte att logga in på EvilTable i morgon lördag för att heja fram de fyra internetkvalarna och de fyra forumprofilerna som gör upp om en biljett till höstens stora händelse PAF/POKERFORUM.nu cruise 2006. Ni kommer även kunna följa årets prestigemöte där åtta moderatorer gör upp om vems ord som är lag i våra interndiskussioner Spelstart för Kryssningsatelliten är 18.00 och moderatorturneringen en kvart senare. Citera
matte med slice Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Kul! Blir första gången med mulittabling live alltså och det blir plantan som står för det Citera
berrabb Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Tyvärr kan man väl inte spela på uppgörelserna? Hade gärna slängt in några bet på alla Tomtar. Citera
Juggler Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Är det någon som åker upp i morgon från gbg eller i närheten och har en plats i bilen över? pma mig så fort som möjligt är ni snälla. Citera
danielfroberg Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Tyvärr kan man väl inte spela på uppgörelserna? Hade gärna slängt in några bet på alla Tomtar. ' OT: Det är sällan lönsamt att spela på ALLA i ett vad Fråga mig inte varför Citera
SunTzu Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Går det att raila? Isf dyker jag upp tror jag Om det går, och ni inte vill släppa adress och tid till pöbeln så tar jag emot PM Citera
Nusseman Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Tyvärr har Othello insjuknat i lunginflammation lagom till helgens drabbning. Vi har gjort så att vi istället lottade ut hans plats bland de som kom på andra plats i frirullarna. Juggler79 blev den lycklige vinnaren som tar Othellos plats på finalbordet i morgon kväll kl 18.00 Krya på dig Othello. Citera
Othello Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Tyvärr har Othello insjuknat i lunginflammation lagom till helgens drabbning. Vi har gjort så att vi istället lottade ut hans plats bland de som kom på andra plats i frirullarna. Juggler79 blev den lycklige vinnaren som tar Othellos plats på finalbordet i morgon kväll kl 18.00 Krya på dig Othello. Tackar, lycka till alla. Trist som fasen att inte kunna vara med Själv är jag i ngt slags feberdimma och var precis på vippen att shortstacka bord långt över min nivå. Ser någon mig där så stoppa mig. Snoffsig design på klienten förresten. Nh, wp. Citera
parre Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Såååja, nu sitter jag i Västerås. På ett kontor med ett EvilTable bredvid mig. Alkoholhalten är fortfarande hyfsad - två öl och två fyror Jäger och två glas bål. Förresten så är EvilTables bål sjukt jävla god. Precis vad man behöver efter att ha backat rakt ut på Sviten, dragit till en medeltida källare och druckit mjöd och "något medeltida och äckligt" (precis den beställningen körde jag) och sen klivit tillbaka till Sviten och plussat lite taxipengar på backgammon och druckit ÄNNU mer.... Än så länge mår i alla fall tiltparre bra. Hur det kommer bli vid 03 ikväll (stänger krogarna 03 på landet?) när man hinkat alla patetiska raggningsförsök och är allmänt full och mår dåligt får vi väl se - men först ska jag fanimig klonka turneringshelvetet. Hur ska jag kunna hinka? Öh, mer bål. Over and out! Citera
parre Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Jag vs Nusseman - 10E HU nu. Hur ska jag inte vinna hånrättigheter för en livstid? Citera
QoS Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 parre, självklar! För er som vill railbirda på tävlingen så är det id 2132855, och parre leder! Vidare så vann jag Moderatrogrytan, yay! - QoS Citera
eurythmech Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Vidare så vann jag Moderatrogrytan, yay! - QoS Sjuk, sjukare, sjukast, ebola, Eviltable Citera
QoS Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Kommer lite rapportage snart! - QoS Citera
SunTzu Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Parre: Dina klonkskills är helt jävla otroliga. Helt. jävla. Sjuka. AK Kåk/Fyrtal? Inte en chans i helvetet att man får det när man lirar 4 bords internet grind i en vecka, men du lockas klonka det iaf Citera
parre Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Såååha,,,, plus på cG,.. Nusse o Matteprof e jättefiskar Citera
SunTzu Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 vad blev det för CG tillslut? Hörde bara dealers choice. Citera
Matteprof Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Såååha,,,, plus på cG,.. Nusse o Matteprof e jättefiskar Även fiskar kan ha tur Jag säger bara Check-Syn is da shit Citera
gdaily Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Parre lyckades gula sig i en pott där: a) Matteprof visade upp ena kortet (Parre fick välja vilket b) Matteprof sa att han skulle check-syna hela vägen Det, om något, är skillat! Citera
Leif Klingemo Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Parre lyckades gula sig i en pott där: a) Matteprof visade upp ena kortet (Parre fick välja vilket b) Matteprof sa att han skulle check-syna hela vägen Det, om något, är skillat! Citera
QoS Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Stort GRATTIS tilll pfroberg osm vann biljetten! - QoS Citera
Recommended Posts