_keni_ Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Ganska ny här på forumet, så hoppas jag skapade tråden i rätt grupp. Har följt med en hel del i forumet på senaste tiden men hållit mej lugn med postandet. Det jag nu undrar är hur många här på forumet som e på väg till Singapore i november på BAPT (Betfair Asian Poker Tour)? Läste för några veckor sen i någon tråd att nån vunnit nån Sat., men minns inte vem. Själv klonkade jag ett inköp förra veckan. Kunde vara roligt att veta ifall man träffar nån av er på pokerforum Live, så man har nån man känner när man åker till Singapore. Kommer troligtvis att åka dit ensam så. Citera
Bisox Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Jag och Gdaily ska dit. Garpen hade vunnit en sat men sen ändrade dom till 21 år så då fick han åka till EPT Barca istället Citera
gdaily Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Det är ju ett bra tag kvar, men en bra plan vore att se till så vi åker dit på samma flygplan... Citera
gdaily Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Grattis och välkommen till forumet förresten, alltid kul med finnar här (det är en hel del här men ni skriver så lite...) Citera
eurythmech Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Finska män är riktiga sneakers, till skillnad från kvinnorna som är finskor. Höhöhö. Citera
_keni_ Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Tackar! Samma flygplan vore säkert en bra ide. Å att vi finnar skriver så lite har väl att göra med att vi e ganska tystlåtna i allmänhet (förutom när sprit e med i bilden). Sneakers??!! Citera
kojak Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Jag har också klonkat satelliten, ska bli kul att lira det eventet. Känns som det kan bli bra värde. Singapore lär vara betydligt rikare på pengar än pokerskills... Citera
pisak84 Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 finns en chans ett vi åker ett par stycken härifrån.. är redan i thailand och om pokern styr oss i rätt riktning så kommer vi ta oss dit när det gäller. satelliter bara på betfair för övrigt eller? den sajten är blockad från thailand.. Citera
gdaily Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Satelliter finns på Pokerchamps också (ägs ju av Betfair) Citera
dollymixture Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Klonkade just satelliten, så det blir Singapore för mig också. Hakar gärna på i ett flygteam. Det blir grymt! Citera
gdaily Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Grattis! Dert blir att dra igång en BAPT-grupp tror jag när det närmar sig november, med bloggar och så... Citera
garpen Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Grattis! Dert blir att dra igång en BAPT-grupp tror jag när det närmar sig november, med bloggar och så... Kul att man inte får åka! Citera
Surfludde Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Jag vann också en satellit igår så vi ses där (eller på flyget). Ska bli mycket kul Citera
garpen Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Jag vann också en satellit igår så vi ses där (eller på flyget). Ska bli mycket kul Grattis! Citera
Mauau Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Jag har också vunnit en plats. Använde FPPs på Stars och köpte resepresentkort. Det blev en plats på KLM, från Göteborg via Amsterdam till Singapore. Snål som jag är blev det ekonomi-klass för $1230 ungefär. (ePlatinum Travel tar ut en avgift p g a att det endast var en flygresa utan hotell etc.) Tycker ändå att det var ett bra ändamål att använda poängen till. Citera
Atariman Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Av vad jag förstått så har de någon deal med Singapore Airlines på BetFair, så det borde vara billigare med dem? http://www.betfairasianpokertour.com/partners.php Citera
Bisox Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Kanske det kanske. Ta gärna reda på om det är så Jag funtade annars på att Flyga med KLM via amsterdam. Citera
Atariman Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Kanske det kanske.Ta gärna reda på om det är så Jag funtade annars på att Flyga med KLM via amsterdam. Lättast/säkrast är nog att kontakta dem enligt nedan: "Send any questions or queries about the tournament to bapt@betfair.com " Posta gärna vad de säger här - har inte lyckats kvalificera mig ännu, men vill verkligen dit! Citera
Atariman Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Någon här som kvalificerade sig till Singapore nu i helgen förresten? Var ett helt gäng som fixade det helt uppenbarligen - hade man bara lyckats fixa de där 5 STT's i rad så vore man snart på väg... Citera
kaiiser Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Känns som det finns bra värden i Betfairs BAPT-kval i helgen eller har jag missat något? Funderar starkt på att köra söndagens drabbning med 6 paket med 10 dollars buy-in. Vore ju sjukt soft att dra och lira poker i Singapore i november Citera
Surfludde Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 buyin är 215 men övervärde lär det bli. Satelliterna kostar 10 dock. 6 platser garanterade, synd att man redan har ett paket nästan... Citera
Atariman Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Ser verkligen hur kul som helst ut! De har verkligen sköna idéer där på BetFair. http://www3.betfairpoker.com/tournaments/special/itemId/i65769711/index.html Om man inte lyckas nu så är man verkligen en mört! (Lär väl få äta upp de orden... ) Hur många härifrån är det som ska till Singapore? Citera
gdaily Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Är det någon som bokat sitt flyg än, så man kan boka samma? Citera
Bisox Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Jag åker 17:25 Fre 10 Nov 2006 med KLM ifrån Arlanda och hem 23:15 den 18e ifrån Singapore. Citera
_keni_ Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Bokade flyg ja med idag, åker den 10:e från H:fors till Paris, å därifrån med Air France ti Singapore. Hem åker ja den 18:e. Citera
Recommended Posts