Gå till innehåll

Musikintrotävlingen take 2


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 232
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okej då var det dags. Team andypandy lägger tävlandet på hyllan och presenterar istället en musikorgie i stönande. Nej det gör hon inte alls (jag behöll en, men det är nog den svåraste låten så det är barnsäkert), utan här kommer en salig blandning av sådant jag lyssnar på, har lyssnat på och även sånt som jag egentligen aldrig lyssnat på. Ha det så trevligt!

 

(Jag har verkligen inget tålamod när det kommer till att klippa och göra fina intron vilket märks tydligt, men det får ni tåla)

 

Musikintron nr... tja... vad kan det vara... nummer 7 kanske?

 

Reglerna är som vanligt (3 p om man klarar både titel + artist). PM till mig med gissningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F.ö. är jag väldigt missnöjd med stönfrekvensen här efter åtta genomlyssnade intron varav jag kunnat ungefär en tjugondel. Min nästa tävling ska vara 20 porrrullsstön och 19 stön av Maria Sharapova (tennisspelare), så får ni gissa vilka som egentligen är vad.

 

Edit: Ur ett lagom heteronormativt pseudo-pk-perspektiv, är det mest pinsamt att jag erkänner att jag skulle kunna klippa ur 20 porrullsstön eller att jag faktiskt har tillgång till betydligt fler egenhändigt inspelade tennisklipp (inte bara med Sharapova, tackar som frågar) än vad jag har porr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nejdå, det är en massa här som jag hört men inte har något aning om spontant vad det är.

 

Är fortfarande bara på 10 men jag tyckte att jag hörde eurythmech vråla av glädje för en stund sedan, så han kom väl till 24 då.

 

Edit: Det är ju just det som är problemet för mig annars. Jag snittar sisådär fyra nya album om dagen just nu och ligger på cirka tre/dag över senaste tre åren... gillar att lyssna på bred musik och på ny musik. Har helt enkelt nischat mig för lite för att ha en chans eftersom det är så mycket jag bara hört en gång.

 

Musik är det bästaste som finns. :)

 

Edit 46: Där kom iaf en av mina favoritlåtar, så 3p till mig. Huzzah!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...