eurythmech Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Hej, Vi är ett gäng arbetsskygga poker- och musikfans vars enda nöje i livet var att gissa på musikintron i en tråd jag inte kan länka till eftersom den tycks vara borttagen. Var är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Ingen aning. Jag letar lite i hemliga lådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Sökandet i hemliga lådan gav tyvärr inget resultat. Kan det vara så illa att någon moderator har pillat galet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Man kan ju tro att det var jag, men no this time... Vi letar vidare. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Kan den vara...under sängen? eller i kylen? Kan det vara så att nån moderator höll på att förlora så att han råkade ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Kan det vara så att nån moderator höll på att förlora så att han råkade ta bort den? Matteprof!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Kan det vara så att nån moderator höll på att förlora så att han råkade ta bort den? Matteprof!!! Såg att Matteprof hade "senaste inlägg" i offtopic-forumet, öppnade forumet, och det var tomt på nya inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Matteprof hade 5 poäng i sensaste gissningen och är således väldigt misstänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts