Leconte Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Hur en man kan göra en sån här grej övergår mitt förstånd, tog han helt för givet att jag satt på QQ eller? Helt sjukt men jag tackar och tar emot. PokerStars Game #6032627316: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2006/08/24 - 07:37:27 (ET) Table 'Oenone' 9-max Seat #8 is the button Seat 2: royalle ($74.15 in chips) Seat 3: eNTiTy ($111.25 in chips) Seat 4: Makke ($101.90 in chips) Seat 5: HappyFish76 ($83.30 in chips) Seat 6: Rimihoren ($60.65 in chips) Seat 7: MatchLeader ($48.90 in chips) Seat 8: Leconte ($119.05 in chips) Seat 9: bassin2004 ($72.35 in chips) bassin2004: posts small blind $0.50 garyfmarsh: is sitting out garyfmarsh leaves the table royalle: posts big blind $1 *** HOLE CARDS *** Dealt to Leconte [Ks Kh] eNTiTy: raises $3 to $4 Makke: folds HappyFish76: calls $4 Rimihoren: folds MatchLeader: folds Leconte: raises $8 to $12 bassin2004: folds royalle: folds eNTiTy: folds HappyFish76: calls $8 *** FLOP *** [Kc 3h 8c] HappyFish76: bets $71.30 and is all-in LOL! Leconte: calls $71.30 *** TURN *** [Kc 3h 8c] [6h] *** RIVER *** [Kc 3h 8c 6h] [9c] Catholic joins the table at seat #1 *** SHOW DOWN *** HappyFish76: shows [Qd Ad] (high card Ace) Leconte: shows [Ks Kh] (three of a kind, Kings) Leconte collected $169.10 from pot *** SUMMARY *** Total pot $172.10 | Rake $3 Board [Kc 3h 8c 6h 9c] Seat 2: royalle (big blind) folded before Flop Seat 3: eNTiTy folded before Flop Seat 4: Makke folded before Flop (didn't bet) Seat 5: HappyFish76 showed [Qd Ad] and lost with high card Ace Seat 6: Rimihoren folded before Flop (didn't bet) Seat 7: MatchLeader folded before Flop (didn't bet) Seat 8: Leconte (button) showed [Ks Kh] and won ($169.10) with three of a kind, Kings Seat 9: bassin2004 (small blind) folded before Flop[/b] Flyttar till Resultat - Myssion Citera
jojje2k Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 ehh vem bryr sig? Todd Brunson gjorde precis likadant i High Stakes poker. Citera
boenana Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 vadå todd brunson gjorde samma sak? todd hade position, AK på en Q hög flopp, dessutom var det live. tohomte.... Citera
lost Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 ehh en bluff som inte gick hem? alla har nog sett värre.. Citera
GiLLo Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Vänta bara tills dagarna där turn: J och river T kommer. Då skrattar du inte så mycket, believe me Citera
serenity Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 ehh en bluff som inte gick hem? alla har nog sett värre.. Det finns bra bluffar och dåliga bluffar. Denna var dålig, även om han skulle ha lyckats denna gång. Citera
Verdi Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Du har inte spelat så mycket poker va? Igår bluffade jag all in på brädan Q J 8 [Q ] när jag satt med K T för färgstegsdraget. Det var bara det att jag bluffade in i QQ som hade turnat fyrtalet. Dessutom var det en kille som reraisade mig all när jag träffat set på brädan J82 när jag satt på 22 för bottom set. Jag blixtsynar och han vänder upp AQ. Turn T, river K. Det var inte heller så roligt. Citera
Leconte Postad 15 September , 2006 Författare Rapport Postad 15 September , 2006 Du har inte spelat så mycket poker va? Igår bluffade jag all in på brädan Q J 8 [Q ] när jag satt med K T för färgstegsdraget. Det var bara det att jag bluffade in i QQ som hade turnat fyrtalet. Dessutom var det en kille som reraisade mig all när jag träffat set på brädan J82 när jag satt på 22 för bottom set. Jag blixtsynar och han vänder upp AQ. Turn T, river K. Det var inte heller så roligt. Nej, 4-5 år Jag tyckte bara det va extremt lustigt hur han kan slänga iväg hela stacken med ett K på floppen när allt han har sett av mig i handen är att jag har re-raisat preflop. Citera
Fedorov Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 tycker inte det är ett dugg märkligt, händer ju varje dag. Jag brukar för omväxling oxå gå allin på floppen med AK. Träffar oftast... Citera
fulpetson Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Hmm, jag vet inte vad ni vill åstadkomma alla ni som börjar med påhopp och förringar det märkliga spelet av Fi i denna hand. Det ÄR ett väldigt märkligt och i längden EV- spel motståndaren gör. Det skapar endast en dålig stämning med era barnsliga kommentarer. Sorry, ville bara säga det, så less på folk i detta forum som endast sågar helt utan att tillföra forumet någon kvalitet. Citera
bzkt Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Du har inte spelat så mycket poker va? Igår bluffade jag all in på brädan Q J 8 [Q ] när jag satt med K T för färgstegsdraget. Det var bara det att jag bluffade in i QQ som hade turnat fyrtalet. Lite skillnad att ställa in med öppet färgstegedrag på turn och att ställa helt tom för 3x pot direkt på flopen. Citera
Verdi Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Du har inte spelat så mycket poker va? Igår bluffade jag all in på brädan Q J 8 [Q ] när jag satt med K T för färgstegsdraget. Det var bara det att jag bluffade in i QQ som hade turnat fyrtalet. Dessutom var det en kille som reraisade mig all när jag träffat set på brädan J82 när jag satt på 22 för bottom set. Jag blixtsynar och han vänder upp AQ. Turn T, river K. Det var inte heller så roligt. Nej, 4-5 år Jag tyckte bara det va extremt lustigt hur han kan slänga iväg hela stacken med ett K på floppen när allt han har sett av mig i handen är att jag har re-raisat preflop. Jo, det är klart det är lustigt. Man blir förvånad ganska ofta faktiskt. Citera
Recommended Posts