icecoldwind Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Sätter på nån hyfsat episk/aggressiv musik ( Emperor, Satyricon, Taake ) så man får den rätta övermänniskokänslan när man nu skall till att utöva lite ekonomisk socialdarwinism. Sen är det bara å köra, bruka dock alltid få ta ett break 10 minuter in i sessionen eftersom jag aldrig lär mig att klara av toabesöken innan jag börjar spela. Citera
ski_punk Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 ...sätter på en akustisk konsert med Bruce Springsteen. WORD! Gött med en likasinnad Har typ 20-30 olika bootlegs på datorn, mycket bra Ang. bekväm sittplats, sitter i en fotölj vid skrivbordet, mjukt och bra, med musen på armstödet, minimal anstränging is the shit! Citera
Guts Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Kravlar mig upp i sängen med laptopen på magen och fjärrkontrollen till tvn i vänsterhanden. Zappar på varenda dj tvkanal som finns samtidigt som jag multitablar 3-4 sng undertiden som jag kollar mailen och surfar runt på nätet. Kan lova att jag inte ens presterar poker på fisknivå utan den ligger snarare på planktonnivå. //Guts Citera
freddola Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Nu blir tyvärr laptopen varm mot mina lår och det påverkar faktiskt koncentrationen. Visst finns det kylplattor till laptops? Vart? Det finns. Gå till närmaste datorbutik o hör med dom, dom ska kunna hjälpa dig. Citera
freddola Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Nu blir tyvärr laptopen varm mot mina lår och det påverkar faktiskt koncentrationen. Visst finns det kylplattor till laptops? Vart? Det finns. Gå till närmaste datorbutik o hör med dom, dom ska kunna hjälpa dig. Citera
noname13 Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 haha är d bara jag som slår på en film öppnar msn sveper 3-4 -5-6 whiskey och spelar ... Citera
hansolo Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 fixar toa-besök å försöker va på riktigt gott humör, för annars går spelet inte bra...e ja trött,hungrig,full,sur eller nått annat så spelar ja inte... fördelen med att inte spela så ofta är att man e riktigt spel-sugen varje gång man sätter sig vid datorn! funkar iofs inte om man lever på pokern, men för hobbyspelaren går de fint =) Citera
laban333 Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 1. Loggar in på msn för att med direktrapportering kunna berätta för mina vänner hur sjukt utdragen jag blir. 2. Tar fram några gosedjur som jag kan slänga i väggen istället för musen och tangentbordet då jag blir utdragen....... 3. Har en hink med vatten bredvid mej som jag kan doppa huvet i då jag blir utdragen... 4. Spelar musik högt så inte min sambo skall höra hur jag svär åt fisken då jag blir utdragen.... Citera
P_kungen Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 *Gör bort alla toabesök *Ser till att ha en kanna vatten i närheten *Ser till att ha en tröja i närheten om det skulle bli kallt och kylliniment om det skulle bli varmt. *Ser till att jag har snus att kedjesnusa upp. *Sätter på en TV-serie (5 bord eller mindre) eller en talbok (6 bord eller mer) och kör! Citera
sallor Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 gör toabesök, sätter på min AC så det blir kallt o gött. fixar vatten . kollar så jag har tillräckligt med snus. .. Citera
Burning Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 talbok, lätt att jag ska testa det. annars så känner jag efter så inget HALT finns i kroppen, plockar fram vattenflaskan, något sött alt. en frukt och sen kör jag. lite musik i bakgrunden men har lyssnat igenom det mesta på datorn, föredrar oftast lugn musik med akustisk gitarr alt. piano. Visst ja, fiskehåven får man inte glömma att plocka fram heller... Citera
aglo Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 1. Loggar in på msn för att med direktrapportering kunna berätta för mina vänner hur sjukt utdragen jag blir. Känner tyvärr igen mig. Som straff får jag tycka synd om dom också. Skickar även HHs som är värdiga att diskuttera, vilket stör kocentrationen mitt under en session. Citera
Djens Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 2. Tar fram några gosedjur som jag kan slänga i väggen istället för musen och tangentbordet då jag blir utdragen....... Tack för tipset!!! Citera
Recommended Posts