fhaugen Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Vilken site är det bäst/lättast att kvala via? Stars? Citera
GG Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Stars har iallafall flest satelliter mig veterligen. Subsateliter till lördagarnas satelliter går hela veckan. På lördagarna kör de $475 satelliter till de flesta events. Citera
pop1 Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Kolla in denna som gdaily gjort. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=32263 Peter Citera
Elvis Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 gdaily har gjort en strålande sammanställning, men jag undrar om någon känner till någon sajt som kör huvudsatelliter till EPT på någon annan dag än lördagar? Inte för att jag har ett liv, men nu har jag faktiskt varit upptagen ett antal lördagar i rad, och varenda sajt kör sina huvudsatelliter då. Måste vara en konspiration! Citera
garpen Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 gdaily har gjort en strålande sammanställning, men jag undrar om någon känner till någon sajt som kör huvudsatelliter till EPT på någon annan dag än lördagar? Inte för att jag har ett liv, men nu har jag faktiskt varit upptagen ett antal lördagar i rad, och varenda sajt kör sina huvudsatelliter då. Måste vara en konspiration! Betfair/Crypto (lördagar och söndagar). B2B kör huvudsatteliten i veckan. Citera
MJ Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 gdaily har gjort en strålande sammanställning, men jag undrar om någon känner till någon sajt som kör huvudsatelliter till EPT på någon annan dag än lördagar? Inte för att jag har ett liv, men nu har jag faktiskt varit upptagen ett antal lördagar i rad, och varenda sajt kör sina huvudsatelliter då. Måste vara en konspiration! Ladbrokes har sina veckofinaler på onsdagar ($950) för $9k offlinde-paket. Citera
gdaily Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Ladbrokes har för all framtid diskvalificerat sig för en enda rakedollar eller ens omnämnande i någon sammanställning jag gör. Citera
PokerTriss Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Dom som hade en så underbar pokerkryssning tidigare i år ! Citera
Rille Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Ladbrokes har för all framtid diskvalificerat sig för en enda rakedollar eller ens omnämnande i någon sammanställning jag gör. Orsak? Citera
SunTzu Postad 16 September , 2006 Rapport Postad 16 September , 2006 EvilTable.com kör en EPT sattelit med feeders har jag hört, med REJÄLT övervärde. Citera
Recommended Posts