ztoobez Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 hur fan tar man sig ur en lååååååång "losing streak"?? Under senaste året har jag plusat rätt okej på alla nivåer jag lirat, från 0.5/1 upp till 2/4. Men förutom 3 veckor i juli har resten av sommaren varit riktigt jobbig. Känns verkligen som varje hand jag lirar e omöjlig att vinna. Vore tacksam för lite hjälp här =) Citera
Willy_Wonka Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Oj, Tobbe har hittat hit Har du bara suttit på Prima och spelat cashgame? Isf borde du ta en paus i nån vecka, sen testa nån annan sajt, kanske Party eller varför inte Tain eller Cryptologic med fin rakeback. Tycker att Prima har bäst spelare tillsammans med B2B. När jag börjar bli less på att sitta o grinda cashgame brukar jag byta till sit 'n gos och lira det ett par veckor och tvärtom. Omaha kanske skulle vara nåt annars? Försök göra nån förändring så kanske du får en ""nytändning"" och då spelar man bättre. /Mattias Citera
baros_milan Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 leta upp baros_milan på prima:) så har du lätta pengar.... han kan inte heller vinna en hand.... bling bling Citera
ztoobez Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Tja Matte! Haha, jag har smugit runt här rätt länge bara att jag inte skrivit nått förens nu =) Party har jag testat men jag har verkligen tröttnat på den sidan. Har försökt bygga upp en hygglig br där 3 gånger nu men det bara går inte. E lite smått sugen på att testa tain faktiskt, men men jag skulle helst hitta en sida med lite fler användare. Vet du nåra andra sidor som har många användare och som helst e skattefri? Hurru Teo, du o din jäkla släkt ni bara klonkar ut mig varje gång så er tänker jag verkligen inte lira mot på nätet =) hahahah Citera
Mjukis Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Mjuukiz på SS skänker pengar. Totti500 skänker stort på PLO på Prima... HU mot Bad_ip ska oxå vara vinstgivande har jag hört. Känns som om ja listade de 3 grymmaste spelarna där, utan att ens tänka på det. Citera
Willy_Wonka Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Det finns ju ganska mycket tomtar aka amerikaner på Paradise och Pokerstars annars, vet inte om man måste skatta på dom sidorna iofs. Citera
baros_milan Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 haha fint ju:) bra att ja sa till kejan att du e tight så han folda topp-par mot dig lixom... tror pokerstars e skattefritt men bara o kolla upp, schysst sida med bra turneringar...o mycket folk... bling bling Citera
baros_milan Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 nån som lirat ultimate bet??? Citera
ztoobez Postad 23 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Hahaha, sjuka svar man får =).... a visst mjukiz. 2 utav dom e nog iaf bland dom bästa på nätet..(nämner inga namn) på pokerstars och ub måste man skatta vinsterna, paradise vet jag inte säkert. Dessutom så har ub inte så stor spelar volym heller. Jaja, jag får väll fortsätta nöta på prima ett tag. Nångång borde det ju släppa.. Lycka till ni andra Citera
Recommended Posts